تا کی در خیابان بمانیم!تجمعات خیابانی واجب است یا مستحب؟ و تا کِی باید ادامه پیدا کند؟
12 MB
⛔ ۲راه بیشتر نداریم؛ یا جنگ میکنیم! یا جنگ میشود!✊یا شرافتمندانه و عزتمندانه میجنگیم همراه با نصرت الهی و پیروزی حتمی (ولو مقداری سختی و اذیت داشته باشد)🙏یا عافیت طلبانه با وجود اینهمه بدعهدی و نقض فاحش آتشبس، #مذاکره میکنیم و باز هم مثل دو مذاکره کذایی قبلی #جنگ میشود و خسارات عظیم جبران …Show more12 MB922 KB4 MB