علی الحساب با تعلیق نه جنگ نه صلح ،یه فاز جدیدی از جنگ رسیدیم که گفتم :جنگ اقتصادی .چرا ؟ چون دشمن می‌آید فولاد و پتروشیمی ایران رو میزنه ،و تازه چند روز پیش ، نابودی بعضی تاسیسات شرکای ایران مثل روسیه پخش می‌شود !
باید به این اخبار ها عادت بکنیم و وضعیت جبهه اقتصادی مانند جبهه نظامی در دفاع مقدس 8 ساله هست (با اطلاعات کمم بنظر ضعیفیم...) .و مثل آن موقع باید بیشتر دعا و استغاثه طلب بکنیم ،البته متقابلا ، امروز به طرز خیلی نامعلومی یکی از میادین گازی اربیل اسرائیل آتش گرفت !اما اینها کمه ،
1 MB
به عنایت امام زمان انشالله به جایی برسیم که روزی قرارگاه خاتم بگوید : اگر به اقتصاد ما آسیب برسد ، دنیا در فروپاشی اقتصادی خواهد رفت!و این دور نیست ، چون آسید مجتبی در پیام اولشون ، اشاره به بازگشایی جبهه های جدید کردند.اللهم عجل لولیک الفرج #جبهه_جدید#جنگ_رمضان#اقتصاد #تحمل_و_جهاد_اجتماعی
14:27 - 22 April 2026