اینکه ما نمیدونیم دقیقا چه اتفاقی داره میفته و چرا یهویی انقدر تناقضات متفاوتی رقم میخوره ، شاید به این دلیل باشه که نه دشمن ، #آقا_مجتبی رو میشناسه و نه #مردم_مبعوث !و خب وقتی چیزی رو نشناسیم و دربارش صحبت بکنیم ، دچار #مغلطه میشیم .که خودتون هم زیاد دیدید !(ادامه 👇)
بنظرم تماما نقشه خود سید مجتبی هست . تماما زیرکی های اوست .اینکه یهو بگیم آتش بس و دشمن رو زیر #سلطه_مذاکراتی بیاریم . بعدش دوباره اون رو در اعماق حماقت هاش ببریم و در آخر تکذیب کنیم که ما به امارات حمله کردیم !ارهسید مجتبی کارشو خوب بلده.الهم عجل لولیک الفرج والنصر ولیک !