باید چو ذکر هو کنم در سینه نقش او کنمتا روی دل آنسو کنم سبحانه سبحانهامرش نبودی گر مرا کی ذکر من بودی روامن از کجا او از کجا سبحانه سبحانهیادمه چون این شعر قافیه های جالبی داشت ،،،:
با ذوق و شوق شوخی و خنده ، وسط حرم ، این شعر رو بلند بلند خوندم که هم بغل دستیم بشنوه ، هم به گوش امام رضا برسه .ما به شوخی خوندیم ، امام رضا هم جدی گرفتش . خداروشکر ...خلاصه اهل بیت رو حداقل شریک زندگی خودمون بدونیم و اگر مشکلی بود ، اول بریم پیش اونا ...
00:39 - 12 May 2026