باید چو ذکر هو کنم در سینه نقش او کنمتا روی دل آنسو کنم سبحانه سبحانهامرش نبودی گر مرا کی ذکر من بودی روامن از کجا او از کجا سبحانه سبحانهیادمه چون این شعر قافیه های جالبی داشت ،،،:
با ذوق و شوق شوخی و خنده ، وسط حرم ، این شعر رو بلند بلند خوندم که هم بغل دستیم بشنوه ، هم به گوش امام رضا برسه .ما به شوخی خوندیم ، امام رضا هم جدی گرفتش . خداروشکر ...خلاصه اهل بیت رو حداقل شریک زندگی خودمون بدونیم و اگر مشکلی بود ، اول بریم پیش اونا ...
بدونیم که هستند ، می‌شنوند ، و حتی پا به زندگی ما میزارن .جا داره بگم ، ممنون بابت قدم هاتون !#علی_بن_موسی_الرضا #نود_و_هشت
00:39 - 12 May 2026

243 Views