کاسبای فیلترینگ اگه بتونن دوباره جنگ رو شروع میکنن، یا شورشی جنگ داخلی چیزی راه میندازن، به هر ابزاری متوسل میشن که اینترنت وصل نشه. همینقدر بیصفت و بیشرف ان.
co@neomahyar26 May 2026کاسبای فیلترینگ اگه بتونن دوباره جنگ رو شروع میکنن، یا شورشی جنگ داخلی چیزی راه میندازن، به هر ابزاری متوسل میشن که اینترنت وصل نشه. همینقدر بیصفت و بیشرف ان.
@neomahyar7 May 2026وقتی خبری اومد که طالبان اینترنت افغانستان رو قطع کرده، تعجب کردیم. مگه ممکنه توی این دوره و زمونه ارتباط رو قطع کرد. و فکر کردیم چنین چیزی از ما خیلی دوره. اشتباه میکردیم.
@neomahyar2 May 2026مشهد هم تو هوای ابری اردیبهشت ماه قشنگه.کاش مشهد بودم. خیلی وقته حرم نرفتم. کاش یه بار دیگه بتونم برم.
@neomahyar30 April 2026"There's a thin line between civilization and chaos and that line is electricity."بازیگره توی این سریاله میگفت.
@neomahyar25 April 2026غمگینم مثل کسی که تو زندگیش فقط شکست خورده و همهش بهش گفتن تو پیروز شدی.
@neomahyar25 April 2026یه جنگ چهل روزه دیگه رو هم پیروز بشیم به فضل خدا ایرانی نمیمونه که توش جشن پیروزی بگیریم.
@neomahyar25 April 2026اینم جالب بود.«چرا که اگر توافق با ترامپ به گشایش اقتصادی منجر نشود، از منظر منافع ملی کاری اشتباه است؛ اگر به گشایش منجر بشود باز هم موضع آنها در سياست داخلی ایران را تضعیف میکند. لذا راهبرد صحیح از نگاه آنها، مخالفت با هر نوع معامله است. »
@neomahyar25 April 2026«نباید مردم اجازه بدهند زمینه نارضایتی بوجود بیاید.»مثلا مردم خودشون برن کار کنن پولدار بشن تخم مرغ شونه ای پونصد هزارتومنی باعث نارضایتی نشه.
@neomahyar22 April 2026یه شرط بذاریم که برای قبول مذاکره ترامپ بیاد حساب ویراستی بسازه. هیچ تحقیری بالاتر از این نیست که یه نفر مجبور بشه تو ویراستی حساب بسازه.
@neomahyar22 April 2026خیلی خب. باشه. فقط یه سوال. در خروج کجاست؟ الان که لطف کردید بعد چهل روز فرصت میدید تو خیمه نباشیم و جونمون رو نجات بدیم، چطوری این عمل رو انجام بدید؟ تو این استعاره عاشورایی شما ما چطوری میتونیم فرار کنیم؟