به پسره ویپیان فروشه میگم مهندس خبری نشد؟ چکار کنیم؟ میگه دعا. :(منو از اینجا نجات بدید
coMah Yar Replied
@rezaeeyat5 March 2026فقط چک میکنم سپاه موج جدید حمله داشته باشه خیالم راحت بشه آتش بس نمیشه. صلح الان برای ما خسارت بار تر از جنگه
@neomahyar5 March 2026Replying toفعلا خود آمریکایی ها هیچ قصدی برای آتشبس ندارن. برنامهریزی اولیهشون چهار هفته بودن گفتن میشه تا هشت هفته طولانی بشه
@neomahyar1 March 2026Replying toفکر میکنم هنوز جدی حمله نکردن و حملهشون تا الآن از نظر حجمی و تلفات خیلی خفیفتر بوده. جنگ دوازدهروزه فقط اسرائیل بود و خیلی گسترده بود. به هر دلیلی صبر کردن فعلا.
@neomahyar28 February 2026Replying toخوندی سرمقاله شرق رو؟ چیز ترسناکیه.این قسمتش فکر کنم واضح تره:جنگها در نتیجه برهمخوردن موازنهها یا برای پدیدارشدن موازنههای جدید است.
@neomahyar1 March 2026Replying toباهاش موافق نیستم اما اینم دیدگاهی ستhttps://www.sharghdaily.com/fa/tiny/news-1091042
@ZahraH_3328 February 2026Replying to andشروعش از اینترنشنال بوده انگار. بعد رویترز اومده تکذیب کرده.
@neomahyar1 March 2026Replying toآره. اما به هر حال به نظر عجیبه. قاعدتا الان باید در حال سرکوب نیروهای ما باشن اما بیشتر دارن دفاع میکنن.
Mah Yar Replied
@neomahyar28 February 2026Replying toده دقیقهای گشتم، چند تا کامنت خوندم. به نظرم برم یه چاهی چیزی واسه حرف زدن پیدا کنم بهتر باشه.