post


This post was deleted by the post author.

حقیقتا تو مترو همه سیس پولداری و لاکچری بودن دارن به همین دلیل بنده از اتوبوس استفاده میکنم، همه خاکین
14:51 - 14 September 2024

50 Views


1 Reply

Profile picture of ‌رهگـذر‌
@Rarhguzar14 September 2024
Replying to
بارکلـٰ