21h
#دیکتاتوری_خبریبه‌عنوان یکی از شرکت‌کنندگان در نظرسنجی #تابناک، به مضر بودن مذاکرات رأی دادم؛ اما بعداً دیدم کل نظر سنجی را حذف کردند و ماجرا را حمله‌سایبری نامیده‌اند. ظاهراً برخی فقط تا زمانی به رأی مردم احترام می‌گذارند که مطابق میلشان باشد!#حامیان_تفاهم_پاره
منم رای داده بودممشخصه خودشون یه گروه سایبری تشکیل دادن برای رای دادن و پست گذاشتن! کافر همه را به کیش خود پندارد
12:43 - 23 June 2026

24 Views