Pinned post
@noor_sadat13520 May 2026حرمِ بابارضا ، تو رواقِ خانوم معصومه 'س .همین الان دلت برای چی تنگ شده؟خودم حرم حضرت معصومه تو صحن امام رضا :)💚🤌🏼
@noor_sadat13512 May 2026نمیدونم، اگر یه روز نبودم نوحههای موردعلاقهمو گوش کن..اونوسطا یه قطره اشکیم اگر ریختی مبادا به خاطر من باشهها..بگو برای حسینِفاطمه ریختم به یادِتو .
@noor_sadat1358 May 2026من زینبم، به خاطرِ من گوش کن رباباصغر به خواب رفته، فراموش کن رباب ..پادکست دل خراباتی ۶۵تقلّا
@noor_sadat1351 May 2026دررابطه با آروم کردن اعصابم ، چایی و حسین خیرالدینی که فارسی میخونه، درحال رقابت شدیدی هستن .
@noor_sadat13529 April 2026در وصفِ دلتنگیِ شما، واژهها از چشمانم سرازیر میشوند ؛ " بابارضا "
@noor_sadat13529 April 2026از درونِ سر اگر پرسی،پر از آواست، پر از فریاد، یک بازارِ مسگرهاست .
@noor_sadat13528 April 2026به خواب هم نمیدیدم روزی را که قرار باشد ،تو را صدا بزنم "عزیزِ از دست رفته" .
@noor_sadat13527 April 2026وجهِ خدا تعالیٰ..110/.کی بوده حیدر؟حسین ستودهرفقا نزدیک غدیر هستیمبیایید از شاه نجف بگیم🍇