ولی دیدن اینایی که میرن کربلا داره دلمو آتیش میزنه،قربونت برم فقط من اضافیام؟یه گوشه کنار جا نیست؟اخه...💔
نـور ރ Replied
@Malkuti_ir23 May 2026ولی دیدن اینایی که میرن کربلا داره دلمو آتیش میزنه،قربونت برم فقط من اضافیام؟یه گوشه کنار جا نیست؟اخه...💔
@noor_sadat13524 May 2026Replying toیهجا تو روضهیِ حسینآقای بختیاری شنیدم میگفتن ما بدبخت بیچارهها دور هم جمع شدیم اینجا گریه میکنیم..اون درست حسابیارو آقا بردن کربلا..غمش میکُشه آدمو(:
نـور ރ Replied
@Policeeee00020 May 2026Replying toاونی که دخالت میکنه اسمش چیه؟اصن ربطی به شما نداره حتی یک ذره من تصمیم میگیرم چه محتوایی تولید کنم دوست داشتی نگاه کن دوست نداشتی اهمیتی نداره.
@noor_sadat13520 May 2026Replying to andتا زمانی که اسم و پروفایلتون اینطوره ، و دارید در فضایِ عمومی فعالیت میکنید همه شما رو نمایندهیِ اعتقادات زن شیعه میبینن ، پس از هر حرف شما زنِشیعه قضاوت میشه ، پس اینجا به ما ربط داره شما چی میگید .اهمیت ندیم؟ مگه ما واجب شرعی نهی از منکر رو زیر پا میذاریم؟
@Neda_alamshahi19 May 2026Replying toعشقِ علی و فاطمه، عشقِ خاک و افلاک بودمن از عشقِ آدمها گفتم، نه از آن نورِی که پاک بود.
نـور ރ Replied
@VNILOO17 May 2026🫀🇮🇷بچههایی که جانفدا ثبتنام کردینبرای شما هم پیامک اومد که لیست کارایی که میتونید انجام بدید رو پر کنید؟بنده نوشتم میخوام توی هلال احمر فعالیت کنم، خواستم بگم خدا بهتون رحم کنه✨😂#ایران_قوی #جانفدا#تجمعاتشبانه…Show more
نـور ރ Replied
@noor_sadat13517 May 2026Replying toسالنامه ایرانیاسلامی نیست، بعدم عدل افتاده کنار شهادت شاهزادهی ایران..
نـور ރ Replied
@Hediye_x_you17 May 2026بچها اینا #اینترنت میخوان، رسیدگی کنین💋@Peowl@TheCurseofBalance@cryxsty2@Agnii@RavyarARYA
نـور ރ Replied
نـور ރ Replied
نـور ރ Replied
@Hani_a_31313 May 2026Replying toخیلی هم عالی ، متن تأمل برانگیزی بود ، کاش این تفکرات و این حس در وجود کسی باشه ، متاسفانه تا حالا در وجود کسی ندیدم موفق باشید
@noor_sadat13513 May 2026Replying toنظر لطفتونه، به نگاهِ پرمهر امیرالمؤمنین ع' و حضرت زهرا س' این تفکر و این حس در وجودات هست..شاید شما باید بهتر ببینید .البته به پناه حق..
This post was deleted by the post author.
@noor_sadat13512 May 2026Replying toخانومای خوشگل اونقدر عاقل و باسوادن که میدونن مچ دست جزو حجاب شرعیه (:..
This post was deleted by the post author.
@noor_sadat13511 May 2026Replying to andandمطابق با مفاهیم دینی ما همه سرنوشتمون رو دیده بودیم که انتخاب کردیم .
@aminvir12 May 2026Replying to andandیعنی مثلا شمر هم شقاوت خودش رو دید و انتخاب کرد که ته جهنم باشه؟ از ازل خودش؟ نمیدونم واقعامن این حرف رو تماما از روی احساس نزدم. چیزای زیادی رو میبینم که میگم.. بحث ناشکری از زنده بودن نیست. بخاطر وضعیت بسیار اشفته و رو به فروپاشی دنیاست.کی میدونه.. امیدوارم سرنوشت خیری در نهایت در انتظارمون باشه
@noor_sadat13512 May 2026Replying to andandما سرنوشتی رو دیدیم که درش تصمیماتمون درست و طبق رضای خداوند بوده، سرنوشتی که در اون شیطان مارو گمراه نکرده باشه..شمر که از صحابه بود ولی بعد روح داد به شیطان، اگر اینطور نبود شاید الان بهشت بود هوم؟ ولی فرمایش شما متینه، کاملا درک میکنم.خیره انشالله..خیره چون یک علی مونده که برگرده ..
نـور ރ Replied
@noor_sadat13512 May 2026Replying toپدر یه شاهین داشتن که با اصرار من اسمش "امیرمختار" گذاشتیم، خدایا منو ببخش (:..
@noor_sadat13511 May 2026Replying to andandمطابق با مفاهیم دینی ما همه سرنوشتمون رو دیده بودیم که انتخاب کردیم .
@ilamy11 May 2026Replying to andandآره آقای موزون هممیگفت، اما سوال اینجاست که من واقعا با چه عقلی این زندگی رو انتخاب کردم؟
@noor_sadat13512 May 2026Replying to andandاینطور نگید توروخدا (: ، لابد خیر و لطفی درش بوده و هست..اصلا همین که بین این همه آدم من و شما محبِ علی شدیم خودش کافیه
نـور ރ Replied