این اقرار به نامردی دشمن و تاکید بر اینکه دیگه شوخی نداریم قابل تحسین است، گرچه تاکید قرآن بر این است که به قول امثال آمریکا نباید اعتماد کرد. همین که اشتباه رو سریع فهمیدید و اقرار کردید جای شکر دارد.
آره خدا رو شکر که سریع فهمیدند. راستی جناب شیخ الشیوخ نظرتان در مورد جایگاه شهیدان سیدحسن و سنوار چیست که اینطور با ذوق از فهم ایشان می گویید؟دیگر منتظر ترور چه کس یا کسانی هستید که راضی شوید دست از ماله کشی بردارید؟