خودرو سازهای ایرانی مجدد بعد ازسه ماه پیشنهاد افزایش 40درصدی خودرو ها را به دولت داده اند تو رو خدا جلوی این افزایش سر سام آور بگیرید به فرض خودروی ساینا دو گانه که قیمت کارخانه 280میلیون بوده با این افزایش میشه 380میلیون به خدا ما نداریم.
@user1686770933697 September 2023Replying toخودرو سازهای ایرانی مجدد بعد ازسه ماه پیشنهاد افزایش 40درصدی خودرو ها را به دولت داده اند تو رو خدا جلوی این افزایش سر سام آور بگیرید به فرض خودروی ساینا دو گانه که قیمت کارخانه 280میلیون بوده با این افزایش میشه 380میلیون به خدا ما نداریم.
@Za2912637 September 2023Replying toجناب دکتر در واردات واکسن دولت مردمی خیلی هوب عمل کرد دست رئیس جمهور مردمی درد نکنه ولی در مورد فروش نفت ما تعغیری در معیشت مردم ندیدم فقط 5ماه پول گندمکاران زحمتکش ندادین الان ما پول برای خرید لباس بچه هامون نداریم برای مدرسه رفتن در ضمن ده روز دیگه کاشت فصل بعد ما هنوز پول نگرفتیم خوش باشید