برای چندمین بار خدمت سروران گرامی عرض میکنم لطفا نگویید رهبر با فشاراطرافیان تن به مذاکره دادند چون بااین حرف به ایشان توهین میکنید وتهمت بی اراده بودن،دهن بینی،ضعیف النفسی میزنید درصورتی که هم من وهم شما میدانید ایشان اصلا اینطور نیستند که اگر بود خبرگان محال بودایشان راانتخاب کنند
15:32 - 24 April 2026

202 Views


1 Reply

Profile picture of ‌سید جعفر مقدسی‌
@Sayyed230024 April 2026
Replying to
امیرالمومنین با فشار اطرافیان تن به حکمیت (مذاکره) داد!امام حسن تحت فشار اطرافیان با معاویه صلح کرد!رهبری از معصوم بالاتره!؟رهبری شهید با فشار اطرافیان اجازه مذاکره و برجام را داد ، ضعیف النفس و...بود!؟اگر مومنین کف خیابان و مطالبه را رها کنند ، رهبری به تنهایی چاره ای به جز تسلیم ندارد.