24 April 2026
برای چندمین بار خدمت سروران گرامی عرض میکنم لطفا نگویید رهبر با فشاراطرافیان تن به مذاکره دادند چون بااین حرف به ایشان توهین میکنید وتهمت بی اراده بودن،دهن بینی،ضعیف النفسی میزنید درصورتی که هم من وهم شما میدانید ایشان اصلا اینطور نیستند که اگر بود خبرگان محال بودایشان راانتخاب کنند
امیرالمومنین با فشار اطرافیان تن به حکمیت (مذاکره) داد!امام حسن تحت فشار اطرافیان با معاویه صلح کرد!رهبری از معصوم بالاتره!؟رهبری شهید با فشار اطرافیان اجازه مذاکره و برجام را داد ، ضعیف النفس و...بود!؟اگر مومنین کف خیابان و مطالبه را رها کنند ، رهبری به تنهایی چاره ای به جز تسلیم ندارد.
15:39 - 24 April 2026

1 Reactions
73 Views