برای چندمین بار خدمت سروران گرامی عرض میکنم لطفا نگویید رهبر با فشاراطرافیان تن به مذاکره دادند چون بااین حرف به ایشان توهین میکنید وتهمت بی اراده بودن،دهن بینی،ضعیف النفسی میزنید درصورتی که هم من وهم شما میدانید ایشان اصلا اینطور نیستند که اگر بود خبرگان محال بودایشان راانتخاب کنند