اگه مسدود نمیکنید بگم این سخنان مثل ترمز گیر برا ماشینه که سرمونو به سقف میکوبونه مردم دلسرد میشن پالس ضعفه پس همه یکدل بر محور اقتدار پیش بریم وفقط بر پایه پیام رهبر پیش بریم وبا دو پهلو بیانیه دادن صفوف فشرد مردم را با ساندویچ مذاکره قیچی نکنید
@user1769030542911 April 2026Replying toاگه مسدود نمیکنید بگم این سخنان مثل ترمز گیر برا ماشینه که سرمونو به سقف میکوبونه مردم دلسرد میشن پالس ضعفه پس همه یکدل بر محور اقتدار پیش بریم وفقط بر پایه پیام رهبر پیش بریم وبا دو پهلو بیانیه دادن صفوف فشرد مردم را با ساندویچ مذاکره قیچی نکنید
@user177437352781 April 2026Replying toآقا سید عزیز اینو بفرس برا دکتر پزشکیان و عراقچی شاید با دیدن این کیلیپ خجالت کشیدن و زحمات مردم کف خیابون و رزمنده های کف میدون رو زیر سوال نبرن والله با حرفای امروزشون همه چیز رو ریختن به هم
@Noorhashemi1 April 2026Replying toآقا پویان شما انگاذ سنت قد نمیده که یادت بیاد یک عده چطوری جام زهر رو به امام خمینی خوروندن علی رغم میلشون تن به آتش بس دادن الان هم اگه نجنبیم رهبری رو تحت فشار میذارن برای مذاکره و آتش بس!!! یه کم دقت کن به ماجراها انقد ساده نباش برادر
@Noorhashemi1 April 2026Replying toضمنا اینکه کانال یک طرفه در ایتا دارید و نمیشه اشتباهات و نکاتی رو به شما یادآوری کرد بنطر صحیح نیست باید ادمین داشته باشید که نظرات رو بررسی کنه نوشته های شما که هرچی رهبری بگه و آتش بس بگن و ... شبهه داره ممکنه رهبری رو تحت فشار بذارن شما که نمیدونی در خیمه علی چه خبره!!! ممکنه فشاری باشه
@Noorhashemi1 April 2026Replying toصحبت های امام شهید کاملا واضح و مشخصه و راه رهبری هم بر همین اساس است پس تو شرایط خاص ایشون اگر حرف دیگری شنیدیم باید حواسمان جمع تر شود باید یار ولایت بلشیم نه ذوب در ولایت و مراقبت باشبم جام زهر دیگری در کار نباشد!! ما تابع هستیم ولی باید جریان را بفهمیم و ادبیات سازی برای جریان منافق نکنیم
@Shahed_honar1 April 2026Replying toویراستی گذاشته بودید در ارتباط با اینکه جنگ در فلان تاریخ به پایان میرسد و بماند به یادگار...سوالم اینه برادرچرا الان از این ویراست خبری نیست؟؟
@user1774987675191 April 2026Replying toمتاسفانه هم مذاکره شد هم جنگ شد هم دوباره مذاکره شد بعدش رهبر معظم به شهادت رسیدن و هنوز هم نتونستن رهبر عزیزمون رو به خاک بسپارنو پایان این جنگ نیز مشخص نیست...
@user1775043860731 April 2026Replying toشاید یکی دوس نداشته باشه مطیع باشهاز جانب خود حرف بزنتا انتقام خون رهبر شهید باید ادامه داد
@Alifeyzi2 April 2026Replying toسید جان یه جا داری تک چرخ میزنی..اگر موقعیت رهبر رو درک نکنی . میشه ماجرای امیر المومنین علیه السلام...حرف اول و آخر رو رهبر میزنه.. ولی یه عده شروع کردن تیغ بزارن رو گردن رهبر....همان کسانی که مالک رو مجبور کردن از در خیمه معاویه برگردونن همان ها دندان تیز کردن برا رهبری. به خدا خیلی واضحه.
@user1774987675193 April 2026Replying toآقای پویان ابهری شخص رهبری یک انسان معصوم نیست و داری اشکالاتی هست چون انسان جایز الخطاست حمایت کور کورانه گاهی اوقات از دشمنی بد تره باید واقع بین باشیم و درست عمل کنیم تا جام زهری دیگر تاثیر نداشته باشد ....
@Nilms5 April 2026Replying toآقا جان چه در من دیدی که منو به صف خودت آوردی و تا ابد داغدارم کردی بعد جنگ دوازده روز فهمیدم همه ی حقیقت تویی حق تویی نجابت و بزرگی تویی امیدوارم اصلاح طلب ها ریشه کن بشن اونا چند سال بین ما جدا انداختن اما حر آزاده ی تو برگشت به صف تو💔😭
@user17760948563714 April 2026Replying toکاری به اینکه پیاماتون ایراد دارهیا نداره ندارمبا موضع و دیدگاهتان دل گرممحق یاورتون
@ARTEMS14 April 2026Replying toچقدر جات خالی رهبر عزیز تر از جانم کاش میمردم و این روزها رو بدون بودنت نمیدیدم ،جای خالیت خیلی خیلی احساس میشه 😭😭😭