شانس نظامی ندارن ولی شانس دیپلماسی تا دلتون بخواد دارن
@garib_tos_12831 May 2026بله شانس نظامی ندارین ولی تا دلت بخواد قاطر بی نعل دارین که کار راه بندازه بزاتون🤐😑
@user17794905754231 May 2026Replying toقبول نیست دیدی...ولی اینو نمیدونی که این جنگ نظامی رو نوسان گیر های بازار حمایت میکنند هم داخل ایران هم خارج ایران.منافعی که از شرایط جنگی بدست میارن از منافعی که از خود جنگ بدست میارن یا از دست میدن خیلی بیشتره
@Jaanfadayan31 May 2026Replying toبه شانس نظامی تا وقتی نفوذی و غرب گدا داخل ایران و در پشت پرده هستند نیاز ندارید نگران نباشید .😐
@user17794905754231 May 2026Replying toملت ها شرایط جنگی رو از خود جنگ بیشتر دوست دارند اصلا جنگ تو دنیا قبل از هدف مادیش هدف اذیت کردن روح روان اشرف مخلوقات انسان از طرف شیطان هس که دشمن قسم خورده بوده. و چه بسا عده ای مرید شیطانند و گاف نمیدن.شرف داره اونی که میگه من جزو فرقه شیطان پرستی ام تا اونی که هست و نمیگه.
@user17752955166831 May 2026Replying toجدیدا در تجمعات شاهد اتفاقات عجیب و نگران کننده ای هستیم،عده ای به اسم وحدت مقابل مردم که فریاد خونخواهی رهبر شهید و دیگر شهدا و خطوط قرمز رهبری را سر میدهند یا حامل پلاکارد و پرچمهای خونخواهی تذکر به مذاکرات هستند را گرفته و از تجمعات بیرون میکنند،مردم هوشیار باشید فتنه خیابان هنوز تمام نشده
@Kasra_sh31 May 2026Replying toاینکه دشمن فک میکنه شانس نظامی نداره ولی شانس دیپلماسی داره معناش چیه؟؟؟؟خیلی فاجعه بزرگیه که سیاستمدارای ما چنین امتیازاتی به دشمن میدن و باعث دلگرمی و راحتی خیالش میشن!!!!
@Parisaaaa31 May 2026Replying toیک پیشنهادکه غیرت حماسی مارا با بیغیرتی شما درمذاکرات درمیآمیزد و هر دو طرف را اقناع میکنداورانیوم های شصت درصدی را تا نود درصدغنی سازی کنیدوبعدبه هر کشوری که میخواهید و آمریکا اجازه میدهد به امانت بسپاریدمشروط بر اینکه برای آن یک کدانفجار سرّی و غیر قابل هک تعریف کنیدتادرصورت جنگ آن را منفجرکنید
@Mm22546211 June 2026تا وقتی همچین دولتی داریم امریکا نیاز به گزینه نظامی ندارد چون خود این دولت تدریجی مملکت رو نابود میکنن دست نشانده اجنبی یعنی همین
@softwar1 June 2026Replying toنفوذ تا کجا رفته که در سوریه و جنگ سوم رمضان نگذاشتند اسرائیل نابود کنيم...اسرائیل داره سر لبنان بازوی ایران قطع میکنه...لبنان دریابید مردم...کار از توئیت گذشته...https://virasty.com/softwar/1780328080578971786جانان من!اندوه لبنان کشت مارا/بشکست داغ دیریاسین پشت مارابایدبه مژگان رُفت گَرد ازطورسینین/بایدبه سینه رَفت زینجاتافلسطینباید به سر زی مسجد الاقصی سفرکرد/بایدبه راه دوست،تَرک جان و سرکردتکبیرزن،لبیکگو،بنشین به رهوار/مقصد دیار قدس،همپای جلودار@Rahbar_enghelab_ir @Ghalibaf @Smajid_moosavi
@Parisaaaa1 June 2026Replying to⭕️فوری / الجزیره: اسرائیل دوباره به شهر صیدا، جنوب لبنان حمله کرد!✍توبه گرگ فقط مرگه! بازم آتش بس نقض نشد؟
@user1779490575422 June 2026Replying toاقا پویان هی میگی در ویراستی منو دنبال کنید اخه پستی نمیزاری که تو ویراستی نظر بدیم
@user1777715613562 June 2026Replying toشما که گفتی صدای مردم هستی به اون بالا دستی ها دسترسی داری چرا امیرحسین قیاسی باید برنامه بگیره اجرا کنه پول به جیب بزنه چرا فلان سلبریتی باید پروژه بگیره وقتی سمت مردم نبودن چرا صابر ابر داره جوانهارو گمراه میکنه به کجا داریم میریم چرا جلو اینارو نمیگیرن که یاد بگیرن دیگه هیچی مثل سابق نیست
@Parisaaaa2 June 2026Replying toویرانی گسترده ناشی ازبمباران جنوب لبنان طبق تحقیقاتم از کارشناسان مسائل منطقه بخصوص لبنان وخودکارشناسان در لبنان وضعیت لبنان اصلا خوب نیست واگردیر اقدام کنیم اتفاقاتی خواهدافتاد که سالها برگشت نخواهدداشت امنیت ایران مستقیما با لبنان در ارتباط است برای امنیت خودمان باید کاری کنیم @Hosein_darabi
@user1779490575423 June 2026Replying toاقا پویان ایران داره بحرین و کویت رو میزنه الان چرا خبرشو نمیزارید تو کانال ایتاتون.بهتون گفتن نزار یا بعد از همه بزار وگرنه....؟!؟!نباید از تهدیدها بترسین انقلابی باشین
@user1779490575423 June 2026Replying toیا خوابت میاد و و خسته ای یا ادمین نداری یا محافظه کار شدی یا فقط میخوای تحلیل گر باشی یا فالور هات به اندازه کافی شدن و نیازی دیگه نداری به فالور اینطوری پیش بری میریزه فالور هات...