جان مرشایمر ؛در مقابل ایران شانس نظامی نداریم
2 MB
00:58 - 31 May 2026



23 Replies

Profile picture of ‌Ameneh Ashtari‌
@softwar31 May 2026
شانس نظامی ندارن ولی شانس دیپلماسی تا دلتون بخواد دارن

Profile picture of ‌غَریبِـ طوسـ ۱۲۸‌
@garib_tos_12831 May 2026
بله شانس نظامی ندارین ولی تا دلت بخواد قاطر بی نعل دارین که کار راه بندازه بزاتون🤐😑

Replying to
قبول نیست دیدی...ولی اینو نمیدونی که این جنگ نظامی رو نوسان گیر های بازار حمایت میکنند هم داخل ایران هم خارج ایران.منافعی که از شرایط جنگی بدست میارن از منافعی که از خود جنگ بدست میارن یا از دست میدن خیلی بیشتره

Profile picture of ‌بانو حبیبی‌
@Jaanfadayan31 May 2026
Replying to
به شانس نظامی تا وقتی نفوذی و غرب گدا داخل ایران و در پشت پرده هستند نیاز ندارید نگران نباشید .😐

Replying to
ملت ها شرایط جنگی رو از خود جنگ بیشتر دوست دارند اصلا جنگ تو دنیا قبل از هدف مادیش هدف اذیت کردن روح روان اشرف مخلوقات انسان از طرف شیطان هس که دشمن قسم خورده بوده. و چه بسا عده ای مرید شیطانند و گاف نمیدن.شرف داره اونی که میگه من جزو فرقه شیطان پرستی ام تا اونی که هست و نمیگه.

Profile picture of ‌ریحانه کرمی‌
@Reihan682031 May 2026
Replying to
شانس نظامی ندارن شانس مذاکراتی دارن شانس جاسوسی ام دارن 🥲

Profile picture of ‌Gita A‌
Replying to
ولی شانس دیپلماسی و فتنه داخلی داریم...

Profile picture of ‌Gita A‌
Replying to
جدیدا در تجمعات شاهد اتفاقات عجیب و نگران کننده ای هستیم،عده ای به اسم وحدت مقابل مردم که فریاد خونخواهی رهبر شهید و دیگر شهدا و خطوط قرمز رهبری را سر میدهند یا حامل پلاکارد و پرچمهای خونخواهی تذکر به مذاکرات هستند را گرفته و از تجمعات بیرون میکنند،مردم هوشیار باشید فتنه خیابان هنوز تمام نشده

Profile picture of ‌مبعوث شده ۱۴۰۴/۱۲/۹‌
@Kasra_sh31 May 2026
Replying to
اینکه دشمن فک میکنه شانس نظامی نداره ولی شانس دیپلماسی داره معناش چیه؟؟؟؟خیلی فاجعه بزرگیه که سیاستمدارای ما چنین امتیازاتی به دشمن میدن و باعث دلگرمی و راحتی خیالش میشن!!!!

Profile picture of ‌پریسا‌
@Parisaaaa31 May 2026
Replying to
یک پیشنهادکه غیرت حماسی مارا با بی‌غیرتی شما درمذاکرات درمی‌آمیزد و هر دو طرف را اقناع میکنداورانیوم های شصت درصدی را تا نود درصدغنی سازی کنیدوبعدبه هر کشوری که میخواهید و آمریکا اجازه میدهد به امانت بسپاریدمشروط بر اینکه برای آن یک کدانفجار سرّی و غیر قابل هک تعریف کنیدتادرصورت جنگ آن را منفجرکنید

Profile picture of ‌منوچهر مختارپور‌
@Mm22546211 June 2026
تا وقتی همچین دولتی داریم امریکا نیاز به گزینه نظامی ندارد چون خود این دولت تدریجی مملکت رو نابود میکنن دست نشانده اجنبی یعنی همین

Replying to
آقای ابهری چقدر احتمال میدید جنگ بشه؟

Profile picture of ‌Ameneh Ashtari‌
@softwar1 June 2026
Replying to
نفوذ تا کجا رفته که در سوریه و جنگ سوم رمضان نگذاشتند اسرائیل نابود کنيم...اسرائیل داره سر لبنان بازوی ایران قطع میکنه...لبنان دریابید مردم.‌..کار از توئیت گذشته...https://virasty.com/softwar/1780328080578971786
Profile picture of ‌Ameneh Ashtari‌
Ameneh Ashtari

@softwar  •  1 June 2026

جانان من!اندوه لبنان کشت مارا/بشکست داغ دیریاسین پشت مارابایدبه مژگان رُفت گَرد ازطورسینین/بایدبه سینه رَفت زینجاتافلسطینباید به سر زی مسجد الاقصی سفرکرد/بایدبه راه دوست،تَرک جان و سرکردتکبیرزن،لبیک‌گو،بنشین به رهوار/مقصد دیار قدس،همپای جلودار‎@Rahbar_enghelab_ir ‎@Ghalibaf ‎@Smajid_moosavi

Profile picture of ‌پریسا‌
@Parisaaaa1 June 2026
Replying to
⭕️فوری / الجزیره: اسرائیل دوباره به شهر صیدا، جنوب لبنان حمله کرد!توبه گرگ فقط مرگه! بازم آتش بس نقض نشد؟

Replying to
اقا پویان هی میگی در ویراستی منو دنبال کنید اخه پستی نمیزاری که تو ویراستی نظر بدیم

Profile picture of ‌Rk Aghmiyoni‌
@Hajsoghrat82 June 2026
Replying to
حاجی تا دلت بخواد پیش دیپلمات‌های ما شانس داری

Replying to
شما که گفتی صدای مردم هستی به اون بالا دستی ها دسترسی داری چرا امیرحسین قیاسی باید برنامه بگیره اجرا کنه پول به جیب بزنه چرا فلان سلبریتی باید پروژه بگیره وقتی سمت مردم نبودن چرا صابر ابر داره جوانهارو گمراه می‌کنه به کجا داریم میریم چرا جلو اینارو نمیگیرن که یاد بگیرن دیگه هیچی مثل سابق نیست

Profile picture of ‌پریسا‌
@Parisaaaa2 June 2026
Replying to
ویرانی گسترده ناشی ازبمباران جنوب لبنان طبق تحقیقاتم از کار‌شناسان مسائل منطقه بخصوص لبنان وخودکار‌شناسان در لبنان وضعیت لبنان اصلا خوب نیست واگردیر اقدام کنیم اتفاقاتی خواهدافتاد که سال‌ها برگشت نخواهدداشت امنیت ایران مستقیما با لبنان در ارتباط است برای امنیت خودمان باید کاری کنیم ‎‎@Hosein_darabi

Replying to
اقا پویان ایران داره بحرین و کویت رو میزنه الان چرا خبرشو نمیزارید تو کانال ایتاتون.بهتون گفتن نزار یا بعد از همه بزار وگرنه....؟!؟!نباید از تهدیدها بترسین انقلابی باشین

Replying to
یا خوابت میاد و و خسته ای یا ادمین نداری یا محافظه کار شدی یا فقط میخوای تحلیل گر باشی یا فالور هات به اندازه کافی شدن و نیازی دیگه نداری به فالور اینطوری پیش بری میریزه فالور هات...