با سلاممتاسفانه پروژه پای ابر به انتهای توسعه خودش رسیدهاز اینکه در این مدت مارو همراهی کردید بسیار ممنونیم.سورس های پای ابر از دسترس خارج شده و هرگونه ادامه دادن پروژه با این نام مورد پیگرد قرار خواهد گرفت.#pyabr
Pinned post
@pyabr15 March 2023پای ابر ۳.۱ از پای کیوت ۵ به نگارش ۶ مهاجرت می کند و تمامی برنامه های آن برای پای کیوت ۶ بازنویسی می شوند#پای_ابر #سیستم_عامل #سیستم_عامل_ایرانی #سیستم_عامل_بومی #لینوکس #پایتون #نصب_پای_ابر #رایانه #برنامه_نویسی
@pyabr15 March 2023اهداف ما در نسخه ۳.۱✔️ افزایش سرعت بوت پای ابر✔️ حذف کردن برنامه های سنگین اضافی✔️ جایگزینی الکترون مرکزی سبک فشرده شده به جای پای کیوت وب انجین✔️ افزایش پشتیبانی از برنامه های تحت وب✔️ قابل حمل شدن کامل و حذف گراب ✔️ آوردن برنامه های سنگین به صورت AppImage#پای_ابر #سیستم_عامل
@pyabr15 March 2023توسعه پای ابر ۳.۱ آغاز گردید..#پای_ابر #سیستم_عامل #سیستم_عامل_ایرانی #سیستم_عامل_بومی #لینوکس #پایتون #نصب_پای_ابر #رایانه #برنامه_نویسی
@pyabr12 March 2023حجم ایزوی پای ابر به ۶۰۹ مگابایت رسید! اما اینبار ابزار کم امکانات پای کیوت وب انجین حذف و الکترون جی اس مرکزی (که ۱۰۰٪ امکانات اصلی مرورگر کروم رو داره) جایگزین آن گردید!
@pyabr12 March 2023
@pyabr12 March 2023ابر جی اس با ۸۰ مگابایت خروجی یافت؛ ولی در ازای آن تمامی بخش های وب ویو پای کیوت وب انجین حذف خواهند شد تا سبکی در پای ابر به قوت خود باقی بماند و الکترون جی اس جایگزین آن خواهد شد.#پای_ابر #سیستم_عامل #سیستم_عامل_ایرانی #سیستم_عامل_بومی #لینوکس #پایتون #نصب_پای_ابر #رایانه #برنامه_نویسی
@pyabr12 March 2023توسعه ابر جی اس به عنوان بخش اصلی برنامه های تحت وب پای ابر به زودی وارد نگارش های جدید خواهد شد و وظیفه اجرای برنامه های تحت وب را به عهده خواهد گرفتهدف ما افزایش کارایی پای ابر در کنار سبک بودن آن است؛ الکترون جی اس بیشترین امکانات لازم یک اپلیکیشن تحت وب را فراهم می سازد#پای_ابر #سیستم_عامل
@pyabr12 March 2023درود پای ابری های عزیز در حال توسعه بخش برنامه های تحت وب هستیم«ایجاد یک الکترون جی اس مرکزی جهت اجرای تمامی برنامه های تحت وب بدون»#پای_ابر #سیستم_عامل #سیستم_عامل_ایرانی #سیستم_عامل_بومی #لینوکس #پایتون #نصب_پای_ابر #رایانه #برنامه_نویسی
@pyabr27 February 2023درود پای ابری های عزیز این مدت نبودیم درگیر توسعه بودیم اما به زودی نگارش ۳.۰.۳ را رونمایی خواهیم کرد با انواع برنامه های ایرانی پس منتظر انتشار آن باشید
@pyabr9 February 2023شکن، بگذر و ۴۰۳ هزمان با هم در پای ابر ۳.۰.۳ در حال توسعه!دیگر هیچ تحریمی حس نخواهید کرد..#پای_ابر #سیستم_عامل #سیستم_عامل_ایرانی #سیستم_عامل_بومی #لینوکس #پایتون #نصب_پای_ابر #رایانه #برنامه_نویسی
@pyabr9 February 2023تست ۴۰۳ روی پای ابر با موفقیت انجام شدبه راحتی توانستیم افزونه های مخزن وی اس کد را نصب کنیم!@online403
@pyabr9 February 2023برنامه ۴۰۳ ... به زودی در پای ابر ۳.۰.۳سلام پای ابری های عزیز ما برای تسریع روند توسعه و انتشار سریع تر برنامه های ایرانی تصمیم گرفتیم در خود پای ابر توسعه را انجام دهیم به زودی برنامه های ایرانی فراوانی به صورت تحت وب یا نیتیو (بومی خود سیستم عامل) به پای ابر اضافه خواهند شد.@online403
@pyabr9 February 2023خوب دوستان برنامه نویسی رو داخل خود پای ابر شروع می کنیم!پس با ما همراه باشید..#پای_ابر #سیستم_عامل #سیستم_عامل_ایرانی #سیستم_عامل_بومی #لینوکس #پایتون #نصب_پای_ابر #رایانه #برنامه_نویسی
@pyabr9 February 2023سلام دوستان ویراستی عزیزتوسعه پای ابر ۳.۰.۳ از این به بعد درون خود پای ابر خواهد بود تا سرعت و فرآیند توسعه و انتشار برنامه ها سریع تر باشد...#پای_ابر #سیستم_عامل #سیستم_عامل_ایرانی #سیستم_عامل_بومی #لینوکس #پایتون #نصب_پای_ابر #رایانه #برنامه_نویسی
@pyabr8 February 2023سلام دوستان ویراستی عزیزبه زودی اپلیکیشن رفع تحریم ۴۰۳ به سیستم عامل لینوکسی پای ابر اضافه خواهد شد در کنار شکن و بگذر ...#پای_ابر #سیستم_عامل #سیستم_عامل_ایرانی #لینوکس #پایتون #نصب_پای_ابر #رایانه #برنامه_نویسی #403سرویس رفع تحریم 403 منتشر شد. برای استفاده از سرویس 403 از طریق لینک زیر اقدام بفرمایید در سرویس 403 شما میتوانید از دی ان اس ها، اپلیکیشن ها، سرویس عادی و ویژه استفاده کرده و نظرات و پیشنهادت خود را با ما در میان بگزارید.https://403.online
@pyabr2 February 2023میزکار شلوغ من : اولین چالش پای ابر من در ویراستی!دوستان شما هم می توانید در این چالش ما شرکت کنید! و میزکار پای ابری خود را به اشتراک بگذارید...#پای_ابر #سیستم_عامل #سیستم_عامل_ایرانی #لینوکس #پایتو #نصب_پای_ابر #رایانه #برنامه_نویسی
@pyabr2 February 2023اگر پای ابر داشته باشم آیا می توانم تمام مجموعه آفیس را همانند آفیس ویندوز داشته باشم؟ باید گفت بله در سیستم عامل پای ابر مجموعه نرم افزارهای اداری لیبره آفیس قرار دارند؛ کار با لیبره آفیس بسیار راحت است و به صورت رایگان ارائه می شود در کنار آن فرمت های ورد، پاورپوینت، اکسل و ... را پشتیبانی می کند
@pyabr2 February 2023پوسته تاریک پای ابر - برف تاریک#پای_ابر#سیستم_عامل#سیستم_عامل_ایرانی#لینوکس#پایتون#نصب_پای_ابر#رایانه#برنامه_نویسینظرتون در مورد پوسته تاریک پای ابر؟
88 votes • The poll has been endedNobody can see participants