سلاممیشه تو ایتا بارگزاری کنید که ملت با تعرفه یک سوم دانلود کنن
سیستم عامل بومی پای ابر Replied
@mohammad121414 March 2023Replying toسلاممیشه تو ایتا بارگزاری کنید که ملت با تعرفه یک سوم دانلود کنن
سیستم عامل بومی پای ابر Replied
@IIIMGHIII7 March 2023Replying toسلام و درودبه تازگی پای ابر رو روی یک پارتیشن سیستمم بوت کردم و تستش کردموقتی داشتم تو مارکتش میگشتم یه نصاب دیدممیخواستم بدونم بازدهی فرق داره وقتی که از طریق نصاب نصب بشه با وقتی که از طریق گراب از رو پارتیشن بوتش کرد؟بعد من پکیج فایل منیجر دولفین رو ریختم تو منو برنامه هاش نیومد b:
@pyabr8 March 2023Replying toدرودبرنامه های میزکار پای ابر فایل هاشون json هست که یک میانبر محسوب میشه برای اینکه بخواهید برنامه ای رو که خارج از برنامه های پورت شده پای ابر بوده وارد برنامه های پای ابر کنید می تونید یک فایل جیسون در مسیر /usr/share/applications بسازید مشابه بقیه فایل ها و به برنامه مورد نظرتون متصل نمایید
@mrsamadani_ir27 February 2023Replying toمن مشتاقانه منتظر نگارش جدید هستم. کاش یدونه نصاب برای فایل های لینوکسی هم اضافه کنید.
@mrsamadani_ir27 February 2023Replying toفایل dep , می خواستم fdm نصب کنم نمی تونستم. البته مشکل اینه که من تا الان فقط ویندوز کار کردم و سیستم عامل های لینوکسی آشنایی ندارم.
@pyabr27 February 2023Replying toقابلیت نصب برنامه های deb و appimage به صورت گرافیکی به زودی اضافه خواهند شداگه دستی میخواید نصب کنید از ترمینال دستورsudo dpkg -i appname.deb رو وارد کنید و براتون نصبش میکنه.
سیستم عامل بومی پای ابر Replied
@Yaalimomhmad12 February 2023Replying to andandسیستم عامل هایی که بومی هستند رو از کجا باید دریافت کرد؟
This post was deleted by the post author.
@ali_mah9 February 2023Replying to andدبیان خیلی هم خوبه، ولی من نفهمیدم مزیتتون نسبت به اوبونتو چیه؟ زبان فارسی؟ چون برای پروگرامرها زیاد مهم نیست... ولی حتی اگر فارسی هم مزیتتون باشه چرا خود اوبونتو رو مبنی نگذاشتید و یک پوسته بهش اضافه نکردید؟ اگر هم مزیتتون سبکیه، لوبونتو lubuntu هم سبکه...
@pyabr10 February 2023Replying to andدبیان پشتیبانی و پایداری بیشتری تو همه سخت افزار ها یا انواع معماری های رایانه ای داره وگرنه کالی اول اوبونتو بیس بود اما بعد مجبور شد دبیان بیس بشه برای پشتیبانی بیشتر از سخت افزار های مختلف
@ali_mah9 February 2023Replying to andدبیان خیلی هم خوبه، ولی من نفهمیدم مزیتتون نسبت به اوبونتو چیه؟ زبان فارسی؟ چون برای پروگرامرها زیاد مهم نیست... ولی حتی اگر فارسی هم مزیتتون باشه چرا خود اوبونتو رو مبنی نگذاشتید و یک پوسته بهش اضافه نکردید؟ اگر هم مزیتتون سبکیه، لوبونتو lubuntu هم سبکه...
@pyabr9 February 2023Replying to andمزیتش نسبت به اوبونتو سبکی بسیار زیادش و رهایی از معماری رایانهیعنی تو اوبونتو یک برنامه برای معماری های خاص باید نشر بشهمثلا i386 یا amd64 یا aarch64 یا ...اما تو پای ابر یک نوع منتشر میشه و تو همه اینها با بالاترین سرعت اجرا و پشتیبانی میشه
This post was deleted by the post author.
@pyabr10 February 2023Replying to andدنیا داره سمت کدهای آماده با هوش مصنوعی و کوتاه تر میره و همه چی داره ساده تر و بهینه تر میشه در ضمن معماری پای ابر لایو کیت هست و همین سرعتش رو چندین برابر کرده
This post was deleted by the post author.
@pyabr9 February 2023هنوز تو مرحله توسعه هستش و باید باگ های این نسخه برسی بشه و همچنین نگارش تکمیل بشه
This post was deleted by the post author.
@pyabr9 February 2023Replying toدرود پای ابر طوری ساخته شده که برای کاربران عادی و برنامه نویسان تازه کار باشه و به شدت توسعه دادن برنامه داخلش سادس
This post was deleted by the post author.
@pyabr9 February 2023Replying toپای ابر فعلا خیلی برنامه های خودش ناپایدار هست و تصمیم داریم با تکمیل برنامه های اون به حالت پایدار برسونیمش
This post was deleted by the post author.
سیستم عامل بومی پای ابر Replied
@aliazadegan8 February 2023Replying to andوالا من که خیری ندیدم از این سایت. سایتی رو زدم توش همینطور بدون عکس العملی بی تغییر موند سایت، دوباره زدم، جواب داد بیشتر از حد استفاده کردی (نقل به مضمون). شب دوباره زدم، باز همونو گفت. با همون تور بهتر مشکلم حل میشه تا این تولید نخبهها.
@pyabr8 February 2023Replying to andهمین امروز این برنامه نشر شده قطعا طبیعی هست که اولش مشکلاتی داشته باشه