صدای #نمیپذیریم امروز، همان صدای #لا_حکم_الا_لله خوارجِ زمان مولا علیست.حالا تو مختاری که جزو کدام گروه باشی!یار امیرالمومنین یا بار...
iriثریا مقدسی Replied
@Fakher5615 June 2026صدای #نمیپذیریم امروز، همان صدای #لا_حکم_الا_لله خوارجِ زمان مولا علیست.حالا تو مختاری که جزو کدام گروه باشی!یار امیرالمومنین یا بار...
@qoran_mobasher116 June 2026Replying toخوارج زمان مولا در جنگی که خود مولا موافق جنگ بود می گفتند نباید با کسانی که قرآن را قبول دارند بجنگیماما #نمیپذیریم هم نظر رهبری است که جنگ را ادامه می دهد با کسانی که قرآن را قبول ندارندپس این دو یکی نیستند
ثریا مقدسی Replied
@MahdiANB12 June 2026گل من همچو جد تشنه کامشیکی پیراهـن کهنه به تن داشت...💔#پیشواز_محرم
@qoran_mobasher113 June 2026Replying toبا نابودی ترامپ و نتانیاهو قصاص را اجرا خواهیم کردکیست که در برابر#حکم_خدا بایستد؟
ثریا مقدسی Replied
@momennasab29 May 2026《هر بار》دقیقاً در زمانی که رژیم تروریستی اسرائیل احتیاج به《بهروزرسانی اطلاعات میدانی برای ترور》دارد، #پهنای_باند_آمریکایی در ایران به شکل غیرقانونی و با زر و زور و تزویر باز میشود!آیا تأمینکنندگان دسترسی تروریستها به اطلاعات انبوه مردم ایران (Big Data)، به اتهام《همکاری با دشمن برای ترور》، محاکم…Show moreeitaa.com972 KBنمیشود نظامیهای باغیرت ما به درستی و با دقت تنگهٔ هرمز و مرزهای آبی و خاکی و آسمان #ایران را به روی رژیمهای متخاصم و تروریستی آمریکا و اسرائیل ببندند و دولت ما فضای مجازی و جغرافیای سایبری #ایران را در اختیار همان رژیمها قرار دهد.فضای مجازی بههیچوجه نباید به حالت قبل برگردد؛ همانطور که #امام…Show more
@qoran_mobasher16 June 2026Replying toچرا در عصر تکنولوژی، ایران باید وابسته به تکنولوژی کشوری که با آن دشمنی دارد،باشد؟آیا جز آن است که عده ای استقلال ایران را نمی خواهند؟
ثریا مقدسی Replied
@Mostafaghanbari3 June 2026به ریش نگاه نکنید.به ریشه فکریِ منحط نئولیبرالی نگاه کنید.چنان تورمی بر سر مردم با این طرح آوار شود که به چه کنم چه کنم که هیچ به غلط کردن که هیچ به ... بیفتند.این طرح نه انتفاع عمومی بلکه پروژهای برای آزادسازی تدریجی قیمت انرژی و انتقال بار بحران انرژی به دوش مردم است.#کودتای_انرژی توسط ای…Show more4 MB
This post was deleted by the post author.
@qoran_mobasher128 May 2026Replying to andزن لبنانی و فلسطینی که برای خود ارزش زنِ انسان ساز رو قبول داره هیچ وقت چنین کاری انجام نمیدهفقط دکلمه خوانی با رعایت پوشش و حیا انجام میده
@Uvdw328 May 2026Replying to andand
@qoran_mobasher128 May 2026Replying to andandکسی که با #زن_کاباره_ای موافق هست زن رو به این صورت که شما به عنوان سند نشان دادید،منتشر می کنه وگرنه زنِ انسان ساز ،نه خودش و نه زنان دیگه رو به این شکل نشون نمیده
@qoran_mobasher130 May 2026Replying to and 3 othersزنِ انسان ساز اول هدف خلقت انسان رو متوجه شده و بعد به نقش خودش در خلقت یک انسان پی برده وسپس قدمهای بعد رو برای ساختن یک انسان که می تونه زن باشه یا مرد رو برمی داره
@qoran_mobasher130 May 2026Replying to andandمنظور شما کدوم چیزه که اومده بیرون؟منظور شما از جمع کردن چیه؟
@qoran_mobasher128 May 2026Replying to andزن لبنانی و فلسطینی که برای خود ارزش زنِ انسان ساز رو قبول داره هیچ وقت چنین کاری انجام نمیدهفقط دکلمه خوانی با رعایت پوشش و حیا انجام میده
This post was deleted by the post author.
@qoran_mobasher128 May 2026Replying to andزن ایرانی دکلمه خوانی رو سالهاست که انجام میدهگزارش تهیه می کنه،اخبار میگه،مناظره و مشاعره می کنهالان هم که چند ماهه هر شب شعار هم میده
ثریا مقدسی Replied
@m_abdollahy26 May 2026آقای عارف: اینترنت مثل یک اتوبان است و اتوبان رو به خاطر یک متخلف نمیبندنداین در صورتی است که اون اتوبان رو تو برای خدمت به مردمت ساخته باشی نه اینکه دشمن برای از بین بردن کشورت ساخته باشه.و اتوبانی که با هدف نابودی کشورت ساخته شده رو به خاطر عدهای که ازش درست استفاده میکنن باز نگه نمیدارن.
@qoran_mobasher126 May 2026Replying toمخصوصاً وقتی در طول مسیر اتوبان جذب شغل #زن_کاباره_ای داشته باشنداون اتوبان باید خراب بشه
ثریا مقدسی Replied
@Yas_e_kabod21 May 2026رقم بزن #محاکمه_ظریف_روحانی راقوه قضائیه تعطیل مجلس تعطیل وزارت فرهنگ و ارشاد تعطیلببخشید الان همه چیز را رها کردید و منتظر مذاکرات چند بندی ای هستید که خودتان میدانید چه چیز هایی را میخواهید بدهید برود کودتاچی ها مسولینی هستند که از اول هستند
@qoran_mobasher124 May 2026Replying to andاگر همین مسئولین با همین طرز فکری که الان دارند باشند کم کم به شغل #زنان_کاباره_ای خواهیم رسید
@MobtakerAi10 May 2026خسارت روزانه ۳۰-۴۰ میلیون دلاری به دلیل قطع #اینترنت در ایران که تا امروز به بیش از ۳میلیارد دلار میرسد پادرو :بیش از ۷۰۰۰ فروشگاه اینستاگرامی داریم موسسه فناوری یکتانت حدود ۹۶۰ هزار فروشگاه اینستاگرامی داریم. چیتساز:«کسبوکارهای بزرگ حوزه دیجیتال، حدود ۵۵ همت خسارت مستقیم متحمل شدند.»
@qoran_mobasher114 May 2026Replying toاین موارد که شما به عنوان منبع اعلام کردید،آیا همین ارقام رو آمار رسمی ایران همقبول دارد؟
@MobtakerAi14 May 2026Replying toاین آمار من اعلام نکردم من فقط نشر دادم . من نمیدونم منظورتون از آمار رسمی ایران چیه دقیقا ...اما منابعش ذکر شده و آمار رسمی هست شما آماری خارج از این مبالغ یا منابع دارید که میگه اینطوری نیست؟خیلی کمتره ؟شایدم میگین خبری نیست کشور همه چیش روبه راهه با نت ملی🤨
@qoran_mobasher114 May 2026Replying toکار تخصصی آمارگیری مربوط به مرکز آمار ایران هستشما چطور به آمار جاهای دیگه اطمینان می کنید؟
@MobtakerAi14 May 2026Replying toمشکلی نداره شما از مرکز آمار ایران بزارین ببینیم تفاوت در چیه و اصلا مرکز آمار ایران چی میگه
ثریا مقدسی Replied
@qoran_mobasher114 May 2026Replying to andفکر کنم باید یک اصول و چهارچوبی که هر دو قبول دارید را مشخص کنید تا هم خودتان به نتیجه برسید هم ما بتوانیم نظر درستی بدهیم
ثریا مقدسی Replied
@Montazer_5030 April 2026Replying toما هم مخالف مذاکره ایم اما از فرصتها باید حداکثر استفاده در رفع نقاط ضعف وقوی ترشدن کرد.
@qoran_mobasher130 April 2026Replying to andیکی از نقاط ضعف این هست که مردم سواد رسانه ای رو کمتر شنیدند و اطلاع کمی دارندپس تا می تونیم این سواد رو یاد بگیریم
@mimashr19 April 2026Replying toنه دیگه اینجا نیاز به یه محیط به نام مجلس هست و بیرون از اون نمیشه قانون وضع کرد.نیاز هست که نمایندگان دور هم جمع بشن و مطالبات رو پیگیری کنن که متاسفانه مجلس رو تعطیل کردند
@qoran_mobasher120 April 2026Replying toالان با شرایط جنگی وقت عمل به گفته های رهبرمون در مورد قصاص کردن دشمنان کشورمون هستالبته عمل به قوانینی که قبلاً گذاشته شده است
@mimashr20 April 2026Replying toالان که آتش بسهبعضی آقایون هم تمایل دارند مردم رو نادیده بگیرند و نظرشون رو اعمال نکنند مردم به نمایندگان شون نیاز دارند
@qoran_mobasher120 April 2026Replying toچطور متوجه شدید که بعضی آقایون تمایل دارند مردم رو نادیده بگیرند؟