شما را از این نمد کلاهی نیست!! این برادران و خواهران دغدغهمند و مطالبهگرِ ما، شاید ندانسته خطایی مرتکب شوند و حتی از روی هیجان، تندی و بددهنی کرده باشند. ولی شرف دارند به آن دیروزیهایی که از جنس شما بودند و فتنه٨٨ را رقم زدند.
@TASNIM011014 June 2026آقای محمدیمقایسه چند پست شما نشان میدهد که یکی به نعل و یکی به میخ می زنید.یک جا اعتراض کسانی که نمی خواهند برجام مجدد تکرار شود راحماقت می خوانید و حالا در مطلب جدید با واژه سازی های برادران و خواهران و عبارت دغدغه مند می خواهید، نقش خود را به فرد معتدل تبدیل کنید.
@TASNIM011015 June 2026Replying toدر پست سوپر انقلابی واژه احمقانه مخاطبش کیست؟واژه سوپرانقلابی برای کیست؟آقای محمدی عزیزروزی که لانه جاسوسی تسخیرشد،برخی گفتند حماقت است وقانون چنین وچنان است.امروز مقابل برجام۲ بایستیم واحمقانه بخوانید، بهتر است که مثل برخی، موضعمان مشخص نباشدوطوری صحبت کنیم که گویی در کشور عمان یا سوئیس هستیم.