‼️ سخنان مهم #رهبر شهید: خسته شدیم از بس در باب مذاکره گفتیم چرا نمیفهمن یه عده؟‼️ کسانی که هنوز هم دم از #مذاکره با آمریکا میزنند یا الفبای سیاست را بلد نیستند و یا الفبای غیرت را بلد نیستند...⚠️این ویدیو رو برای کسانی که میگن از رهبری جلو نیفتید و...حتما بفرستین؛ نظر رهبری درباره آمریکا واضحه3 MBShow this thread
