5d
اول ک بگم الهی قربون تک تک شماها بشم🙂نزدیک ظهر بود مادرم هوشیاریش بهتر شد و چشماشو باز کردگوشیمو نشون دادم و گفتم مامان ببین دوستام برات دعا کردن🥺آروم و شمرده گفت:تشکر کن و بگو ب جای من شبا توی هیئت یا حسین بگن🥲
امروز نوبت من شد ک باز پیش مادرم بمونمشرایط مادرم بهتر نمیشه ک داره بدتر میشه😓امروز برای چند ساعت بیهوش شد و وقتی بهوش اومد هیچ چیزی یادش نبوداولش حتی متوجه منم نشدنمیدونم من ک آبرویی ندارم پیش خداولی اینجا هرچی آدم دیدم؛آدم با آبرو بوددعا کنین لطفالطفا دعا کنین💔😭
الهیییی بگردممم چقدر خوشحال شدمممخداروشکررر ایشالااا به حق امشببب بهتر بشن و از بیمارستان مرخص بشن😭🖤
15:33 - 20 June 2026

1 Reactions
38 Views