یه رافتی گریبانگیر شده که همه هم ازش بهرهکشی میکنند
@lightdarkness27 July 2024Replying tohttps://virasty.com/lightdarkness/1722029530207309621https://virasty.com/lightdarkness/1722030896142809746https://virasty.com/lightdarkness/1722031500759117423https://virasty.com/lightdarkness/1722031753675472261Show this thread
@moheb_mola_ali27 July 2024Replying toرأفت اسلامی برا کسی هست که از رفتارش پیشمونه نه اشخاص پول پرستی مثل این زن که بچش رو هم فروخت! با خون بچش داره خود فروشی میکنه،گاهی زن هم باید غیرت داشته باشه...
@Matriks_3427 July 2024Replying tohttps://virasty.com/matriks_34/1722014602651292766آقای علیخانی لطفا بازنشر بدید💥بزرگترین شب شعر ویراستی🕘 امشب راس ساعت ۲۰💫 با حضور آقای اَنجیدنی🗯 اشعار آزادانه هستساعتت رو تنظیم کن تا از بزرگترین ویرآوا جا نمونی💫😮آهان!با بازنشر این ویراست حمایت میشی....…Show more
@user16858185716227 July 2024خانواده کیان پیرفلک و نوید افکاری حمایت مالی از طرف ضد انقلاب و رژیم صهیونیستی و آمریکا می شود. به هر نحوی در تلاش هستند که این افراد از اذهان فراموش نشود. خرج زیادی برای مزار نوید افکاری شده است در حالی که ساخت مزار تنها شهید روستای آنان همینطور ناتمام و بی سرو سامان است. این به آن طعنه می زند.
@banadaki27 July 2024Replying toواقعا چه بر خوردی کنند؟ تیر باران خوبه؟ اینها دیگه مرده های سیاسی هستند. بیشتر باید کار رسانه ای کرد.این عکس کنار عکس شهید ناجا و بچه های آن شهید از هر برخوردی تاثیرش بیشتره، کار رسانه ای را با کار رسانه ای باید جواب داد
@user16941227764227 July 2024Replying toاگه ما با آنها ( خانواده #کیان_پیر_فلک ) برخوردی نمیکنیم به علت رأفت اسلامی است چون اکه ما با آنها برخورد کنیم ممکن است که دلخور شوند .
@hamvatan27 July 2024Replying toبله باید باهر کارخلاف قانون برخورد مناسب صورت بگیرهولینظر من اینه که از اولش هم اصلا اینا عددی نبودن که بخوان بحساب بیان و بخواد براشون واژه ی مسخره ی "برانداز" و.. درست کرد!!!!بیخود زیادی بزرگشون کردن! همین!چهارتا نخاله ی خل و چل بهمراه چهارتا پروژه بگیر وطن فروش😑😖
@vala11011011028 July 2024Replying toدوست عزیز 👌حسن عباسی رو که گرفتن😕فعلاً نوبت علی اکبر رائفی پور ه🫤احتمالاً بعدشم حسن رحیمپور ازغدی ☹️شایدم بعدش آقای ابیانه ☹️حالا بعد تصمیم میگیرن آقای قرائتی رو بگیرن یا مادر کیان رو 😖فعلاً وقت زیاده تا دلتم بخواد انقلابیهایی داریم که هنوز نگرفتنش ون 😭یکیشونم خودمم 😂
@Wsegeyuiop876mnbvcgfdshjkpweuy28 July 2024Replying toاین خانم اگر گوش شنوا داشت گوش میکرد به ماموران امنیت حاضر اتفاق تلخ رخ نمیداد ومتاسفانه داخل گوشی انلاین بود با اینتر نشنال وهابی صهیون مزدوران وطن فروش فقط اسم ایران یدک می کشند خارج جهت تابعیت باید گذشته خودت ایل تبار تایید کنید نبودین ازلحظه تابعیت خارجی حتی جنگ یا جا سوسی علیه کشور اجدادی کار ک
@hashemi7528 July 2024چون اونا طرفدار جلیلی نیستنبالامنبر بهشون نمیگن متحجر پیامرسان های ایرانی صفحشونو نمیبنده طالبانی هم نمیشن
@Qur4n28 July 2024«مگه تو رئیس قوه قضائیه نیستی ؟»فقط کافی بود جمله بالا را هم اضافه کنی، اون وقت میدیدی سریع اومدن گرفتنت. 🤨