برند سیدجواد معروفه , راینو از کجا اومد?من از بازار امام رضا هروقت برم میخرم ,

@Sepehr137911 اردیبهشت 1405عطر با رایحههای سبکتر و تازهتر برای بهار و تابستان ایدهآل هستند، در حالی که رایحههای گرمتر و تندتر در ماههای پاییز و زمستان به خوبی کار میکنند. انتخابهای عطر خود را بر این اساس تطبیق دهید تا بین رایحه خود و محیط هماهنگی ایجاد کنید. ( لطفا جای این دو رو عوض نکنید)
عطر و ادکلن راینو Replied
@Sepehr137911 اردیبهشت 1405عطر با رایحههای سبکتر و تازهتر برای بهار و تابستان ایدهآل هستند، در حالی که رایحههای گرمتر و تندتر در ماههای پاییز و زمستان به خوبی کار میکنند. انتخابهای عطر خود را بر این اساس تطبیق دهید تا بین رایحه خود و محیط هماهنگی ایجاد کنید. ( لطفا جای این دو رو عوض نکنید)
@raynoo12 اردیبهشت 1405Replying to
عطر و ادکلن راینو Replied
@Meysam1irani12 اردیبهشت 1405چطور میتونی گردن خودت رو بو کنی داداش ؟🤦♂️😬یا فیل یا زرافه باشد آنکه بوید گردنش ورنه انسان این اداها را کجا کار آیدشگردنت باشد دراز و بینیات باشد بلند؟عطرمشهد بوده لابد آنکه میبوییدیَش
عطر و ادکلن راینو Replied
@YourMommy6 اردیبهشت 1405Replying toچهخوبه شما اینترنت آزاد دارید که به کسبوکارتون برسید. متأسفانه تعداد زیادی از مردم اینترنت ندارن!
@YourMommy6 اردیبهشت 1405Replying toجلالخالق! پس حداقل بکگراند رو عوض کن دوستم تا برات حرف درنیارن 🤭
عطر و ادکلن راینو Replied
@Nazanin3hm4 اردیبهشت 1405خیلی خوشحال شدم در بین کسبه عطرفروش، ادم مذهبی پیدا کردم، همیشه عطرهام رو از باسلام میخرید.امیدوارم با کیفیت بالای محصولاتتون، مشتری همیشگی بشم.این غرفه شماست؟https://basalam.com/user/5EBjB?utm_source=share&utm_medium=copy&user_hash_id=j07bL&from_component=profile-app
@Nazanin3hm4 اردیبهشت 1405Replying toپربرکت باشید.بازم ازتون خرید میکنم ولی انصافا هزینههای ارسال از مشهد تا تهران خیلی گرون شدن و من مجبور شدم از غرفههای همشهری خرید کنم یا ارسالهای رایگان.😕
عطر و ادکلن راینو Replied
@BaRoNe110204 اردیبهشت 1405Replying toمن هیچوقت ادوکلن نخریدم ،همیشه از سیدجواد عطر خریدم و راضی بودم😍