تعدادی ازعزیزان درباره مطلب جنگنده قاهر میگویند این پروژه،شکست خورده یا احیانا درمرحله آزمایش،ناکام مانده!عرض ما این بود؛چرا ادامه پیدا نکرد؟یا مشکلاتی هم وجود داشت؟همین مسیر را درصنعت موشکی نیز سپری کردیم،ولی ادامه دادیم.اما ساخت جنگنده معطل ماند!!مشخصا کار #نفوذ همین است که ما آسیبپذیر باشیم
