تقصیر خودمونه که اینقداینارو بزرگ میکنیم فکر میکنن واقعااینقد بزرگن و توهم برمیدارشون.و هنوزم دست از این کارمون نکشیدیم اگه فرخ نژادهالگدشون رو زدن و رفتن هنوزم جایگزین هایی دارن که بازم ماداریم بادشون میکنیم.فقطم کافیه یه جشنی باشه مهمان های همیشگی و برنامه های تکراری همیشه واسه همه چی هم صاحب نظرن