کسانی که برای نحسا یقه جر دادید چرا برای این همه زن و کودک که روزانه دارن به بدترین شکل ممکن کشته میشن هیچ نظری ندارید؟لال شدید ؟انشاءالله لال هم محشور بشید.#غزه #من_داغدار_غزه_ام
4 MB
12:39 - 19 April 2025