زن چرا ازدواج کند، چرا بچه بیاره، چرا خانه داری کنه، چرا خانوم خونه باشد زن باید برای درآمد بیشتر آقایون به کارگر واکس پولیشی تبدیل شود، ظلمی که اینا با شعار آزادی به زنان میکنند از ظلم طالبان به زنان بدتر است.
سلام، سوال و مشکل اصلی زنان امروز هم همینه که چراباید ازدواج کنه و بچه بیاره و...،غربیها که مشخصه چی میخوان ، ولی در جمهوری اسلامی که بدتره ، ما همه جوره زنی که کارمنده رو حمایت میکنیم ولی زنی که کارمند نیست رو نه، حتی طوری رفتار کردیم که ارزش زن رو به کسب درآمد ربط دادیم ، برای این باید فکری کرد