مگه ما نمی گیم فلان دولت خیانت کرد؟ مگه نمی گیم بیت المال رو حیف و میل کردند؟ پس اولا دستگاه های نظارتی در زمان آن دولت چکار می کردند و بعد از تمام شدن دوره دولت مذکور، چکار کردند؟چرا از دستگاه های نظارتی مطالبه نمیشه؟پس مشکل اصلی ما، دستگاه های نظارتی هستند.#شهید_غیرت
10:26 - 3 May 2023

2 Reactions
756 Views