کسی که میخواهد مواجهه ی درستی با توافق احتمالی داشته باشد این سخن #رهبر_شهید را فراموش نکند،،،،،مذاکرات ممکن است به نتیجه برسد یا نرسد ما هم به این گفتوگوها نه خیلی خوشبین و نه خیلی بدبین هستیم البته به طرف مقابل خیلی بدبین هستیم اما به تواناییهای خود خوش بین هستیم.#ایران_قوی#مرگ_بر_آمریکا