کسی که می‌خواهد مواجهه ی درستی با توافق احتمالی داشته باشد این سخن #رهبر_شهید را فراموش نکند،،،،،مذاکرات ممکن است به نتیجه برسد یا نرسد ما هم به این گفت‌وگوها نه خیلی خوش‌بین و نه خیلی بدبین هستیم البته به طرف مقابل خیلی بدبین هستیم اما به توانایی‌های خود خوش بین هستیم.#ایران_قوی #مرگ_بر_آمریکا
10:09 - 13 June 2026

62 Views