دوست من پادگان اموزشی ارتش کازرونه.. میگه اینجا ازم قرآنم رو گرفتن نمیزارن قرآن داشته باشیم.. نمیزارن سینه زنی یا مداحی کنیم، همه اینجا دلمون گرفته که نمیتونیم روضه بخونیم.. زورمون میکنن که ریشهاتون رو باید بتراشید و... از صحت و سقمش خبر ندارم.. امیدوارم دروغ باشه.. [ @ruzefekr ±∞ ] روضهفکر