10 May 2023
امروز در جلسه ویژه کمیسیون اصل نود با وزیر ارتباطات، طبق وعده مدیران مخابرات مصوب شد، از ماه آینده، ماهیانه رفاهیات معوق #بازنشستگان_مخابرات پرداخت شود. همچنین از محل فروش اموال مازاد نیز مطالبات بازنشستگان عزیز مخابرات پرداخت شود.
جناب آقای پژمانفرخواهش میکنم مسیری ایجاد کنید که جلسات رسیدگی به شبکه ملی اطلاعات با حضور کارشناسانی برگزار بشود که نظرات مستقل دارند و در بررسی گزارش‌ها ملاحظات سیاسی ندارند.ما در خصوص اعلام پیشرفت ۶۰ درصدی شبکه ملی اطلاعات ایرادات جدی داریم.
17:28 - 10 May 2023



1 Reply

Profile picture of ‌محمدصالح سوزنچی‌
@zoghal11 May 2023
تبریک میگم دوباره مشغول به کار شدید؟😋