8 May 2026
رمان کلیدر رو از مرداد پارسال شروع کرده بودم و دیشب تمومش کردم.(این بین ۲ ماه بخاطر یک کار پژوهشی، ۱ ماه چون حوصله نداشتم و ۲ ماه هم بخاطر جنگ بین خوندنش وقفه افتاده بود)حالا دچار افسردگی بعد از تموم شدن رمان و افسردگی ناشی از بلاتکلیف بودن وضعیت جنگ شدم.
@sabaesfahani8 May 2026
به عنوان یه پایان خوش باید نادعلی چارگوشلی در پایان صوقی رو پیدا می کرد و بابقلی بندار هم با تیر کشته می شد.
دنیا پر از بابقلی بنداره
12:26 - 8 May 2026

15 Views