31 July 2023
‏جل الخالق،دولت نگران محتکران ‎#برنج سال گذشته است، که در فصل تولید ضرر نکنند؟طرف یک سال برنج رو انبار کرده و نفروخته، حالا دولت برای جلوگیری از زیان ایشان، مصوب کرده، واردات برنج مشروط به خرید از محتکران داخلی است؟شاید من اشتباه می کنم. اگر کسی اطلاعات بیشتری دارد، بفرماید.#فساد_سیستمی
خانواده ما کشاورز هستن متاسفانه کشاورزها همیشه ضررمیکننبرنج سال قبل نتونستن بفروشن یا خیلی ارزون فروختن برای کاشت چندبرابرسال قبل هزینه شده
16:37 - 31 July 2023

2 Reactions
42 Views