تست غربالگری مرحله اول و دومش یک میلیون تومن هزینه داره و اصلا تحت پوشش هیچ بیمهای نیست. سونوگرافی nt هم آزاد 519 هزارتومن و با بیمه تامیناجتماعی 450 هزارتومن.حمایت از فرزندآوری؟!😂بعدش دو میلیون وام میدن.. بعد تولد..کو حمایت از فرزندآوری؟! کو عقل؟ کو تدبیر؟