@Sinajahani14 April 2026Replying toحس میکنم اگر مثل دکتر عباسی یا خرازی از لزوم بازنگری در دکترین هسته ای امنیتی میگفتید به جای این مسائل الان تو لیست ترور اسراییل بودید و به مقام شهادت نائل میومدید.
@Mhmd87014 April 2026کاش فعالیت میدانی گروهی بیشتری می داشتین، تاثیر گذاری بیشتری رو شاهد بودیم ، البته کار سختیه سخت، ولی شما توانایش رو دارین به امید خدا
@Abolfazl_Ghanbari14 April 2026Replying toدکتر جان. چرا یکباره این همه سکوت دربرابر جنایتهای اسراییل و امریکا رخ داد؟؟؟ چه شده؟؟؟ حزبالله نابود شد. چه شده؟
@user16875514357314 April 2026Replying toتمدید اتش بس ممنوع تمدید اتش بس برای حملات بیشتر ب لبنان و منهدم کردن کامل ضاحیه هست ای لعنت ب غربگراها
@labaik313yar14 April 2026Replying toامروز #گوساله_سامری ما #مذاکره استاگراین گوساله سامری«مذاکره» را باحضور مستمر در خیابان وفریاد #نه_به_مذاکره بشکنیم قطعا و یقیناً #پرچم را به دست #امام_زمان می رسانیموای به روزی که در این آزمون مهم الهی مردود شویم و ذلت #بیعت با مثل آمریکایی را بپذیریمآخرین فرمان رهبر شهیدمثلی لا یبایعُ مثلی
@user17758483066714 April 2026Replying toسکوت شما مسئولین باعث شده که تا ملت ایران خودشون حقشون رو بگیرن خون شهدا پرچم رو نگه داشته و از نفاق جلوگیری کرده . والا که الان این سرزمین قطع قطع شده بودمردم تا کی باید تاوان مذهب و انقلابیون تریاکی رو بده تا باعث بشه از سر بسات بلند بشن تا حق و حقوق شهروندی شون بگیرند. نظم قانون جنگل فقط موشک
@user17758483066714 April 2026Replying toدر عجبم چرا مسئولان دوست دارند به دنیا ثابت کنن ما خوبیم ما مظلومیم به ما اگه تجاوز بشه ما سکوت میکنیم تا جامعه بینالمللی مارو بچشم خوب ببینه اگه بچه خوبی نباشیم قران خدا عوض میشهدر دنیای واقعی قانون جنگل حاکم است اگه شکار نکنی شکار میشیبه نظرتون برا جامعه بینالملل مهم ملت ما کشته بشه یا نه؟
@saeedkh7614 April 2026Replying toعلت این آتش بس چی بود؟ چرا رهبر برای ضرورت سکوت صحنه نبرد گفتن « اگر فرضا » ؟ چرا هیچکس به مردم توضیح نمیده؟ چرا شعام در چهلم رهبر گفتن جشن بگیرید؟ چرا شعام گفت آمریکا شروط ایران پذیرفته؟ چرا بدون رعایت پیش شرط های ما مذاکرات انجام شد؟ مگر رهبر نگفته بودن مذاکره با آمریکا عاقلانه نیست؟
@Tahaghoghi14 April 2026Replying toجناب آقای جلیلی داخل شعام چه خبر هست؟! داخل صداوسیما چه خبر است؟ شما آنجا چه میکنید در حالی که نماینده رهبری هستید؟