پــدر دخـتـرے💕 یک سر باز ده هشتادے جهانے مانده در بند حجابم3 MB
@milad_taghipour_bi17 April 2026Replying toپــدر دخـتـرے💕 یک سر باز ده هشتادے جهانے مانده در بند حجابم3 MB
@Elyasvand17 April 2026Replying toتورم در حال افزایش است، بنگاه های تولیدی بدلیل سیاست های ارزی و جنگ با کاهش تولید و افزایش هزینه تولید مواجهه اند.خبرهایی از کاهش نیروی کار در بنگاه های خرد و کلان شنیده می شود.دستمزد متناسب با تورم افزایش پیدا نکرده.شرایط پدافند اقتصادی در جنگ اقتصاد خوب نیست مردم زیر بمباران دشمن هستند.
@Azadikhah17 April 2026Replying toنظر شما در مورد مذاکرات که در جریانه چیه ؟موافق تصمیم نظام هستید یا نه ؟
@Elyasvand17 April 2026Replying toجنگ واقعی با آمریکا در داخل ایران و در عرصه اقتصادی استقیمت مواد اولیه و هزینه تولید افزایش یافته.سیاست های اقتصادی به نفع ضد ارزش ها( دلالی و واسطه گری) سوق پیدا کرده و تولید به حاشیه رفتهدر باتلاق نرخ ارز گرفتار شدیم و هر چقدر تلاش می کنیم بیشتر در آن فرو می رویم این یعنی راه را اشتباه می رویم4 MBShow this thread
@Mahdia199317 April 2026Replying toنه به رقیق سازی و تعلیق و واگذاری ۴۰۰ کیلوگرم اورانیوم غنی شده چون عزت و غرور ملی هستند
@Yasernasirpour17 April 2026Replying toآقای جلیلی. همه جا دارن میگن اگر رهبر واقعا با مذاکره مخالف بود آقای جلیلی که نماینده رهبری در شعام هستش، می اومد می گفت. پس این تصمیم رو خود رهبری گرفته. خواهشا سکوت نکنین در اوضاع حساس. آیا چیزی هست واقعا که ما مردم نباید بدونیم؟
@HAJ_HERO17 April 2026Replying toآقای جلیلی سکوت شما در این شرایط عین خیانتهشما میدونید که اکثر مردم مخالف مذاکره و امتیازدهی بی حساب و کتاب به آمریکا هستند۳۵سال بخاطر هستهای با جهان دشمنی کردیم حالا دارید در بهترین شرایط از حق غنی سازی و ۴۰۰کیلو اورانیوم میگذرید؟؟؟
@Vakil_khodaie17 April 2026Replying to‼️ سخنان مهم #رهبر شهید: خسته شدیم از بس در باب مذاکره گفتیم چرا نمیفهمن یه عده؟‼️ کسانی که هنوز هم دم از #مذاکره با آمریکا میزنند یا الفبای سیاست را بلد نیستند و یا الفبای غیرت را بلد نیستند...⚠️این ویدیو رو برای کسانی که میگن از رهبری جلو نیفتید و...حتما بفرستین؛ نظر رهبری درباره آمریکا واضحه3 MBShow this thread
@Z15975317 April 2026Replying toسلام عزیزم بسیار عالی شما پس کی در این جایگاه قرار میگیرید؟؟؟بیرون نشستن و گفتن گودش کن که نمیشهبیاین وسط
@NpAlv17 April 2026Replying toدشمن در هر صورت باز هم با ما مجدد می جنگد. تو رو خدا بهش امتیاز ندین ، کل دنیا میگن ما دست برتریم.
@rezamosavi_ir17 April 2026Replying toخب،صحیح!؟این سکوت شما،اونم درزمانیکه چهرههای خاص دارن مخفیانه بادشمن معامله میکنن میتونه گویای چه چیزی باشه!؟حتمأبایدمنتظر عقوبت الهی باشیم!حتی معاملهگران ازاین تجمعات به نفع خودشون دارن استفاده میکنن!#فتنه_باقر
@user17758483066717 April 2026Replying toکشور ما الان دچار آشفتگی و ویرانی وکماکام شما مسئولین دارین با این کلمات و سخن های کاذب مقاومت ملت ایران رو نابود میکنید...شما مسئولین چرا صحبت کردن روان را فراموش کردید ؟چرا مثل ادم فضایی ها حرف میزنید نکنه دارید بهم دیگه کد های خاصی مدید که مردم نامحرم هستن نباید باخبر باشن ؟؟؟!!!!
@Snowgirl_200017 April 2026Replying toاقای جلیلی لطفا نذارین برن توافق کنند و اورانیوم مارو تحویل بدهند یا رقیق کنند. لطفا شما هم در این دیدار ها حضور داشته باشین. ما مردم از مسیولین پاسخ میخایم اما هیچی نمیگن. ما باید از ترامپ بفهمیم خبرهای کشورمون رو؟ لطفا نذارین اینها خیانت کنند
@Solidmag17 April 2026Replying toجناب جلیلی نمیخوای صحبت شفافی ، درباره تصمیمات گرفته شده توی شعام بکنید .نمیخوای موضع بگیریدنمیخوای حرکتی بکنی
@Snowgirl_200017 April 2026Replying toاقای جلیلی چرا وقتی میگویند پول بلوکه شده ازاد نشه مذاکره نمیکنیم. اما پول ها ازاد نشده اند و رفتن مذاکره؟ قالیباف رییس مجلسه و داره میره مذاکره میکنه اما کوچکترین پاسخی به ملت نمیدهد. ما نمیخایم برن اورانیوم رو تحویل دشمن بدهند. رهبر شهید گفتند مذاکره نکنید. سر هسته ای به خصوص!
@Msj_ph17 April 2026Replying to🚨🚨ادعای رویترز: پیشرفتهایی در دیپلماسی پشتپرده حاصل شده استبا این خبرها جنگ نزدیکهتعجبه دیدیم که روسیه با اوکراین آتش بس کرد و همون جلوی پیشروی سریع روسیه رو گرفتن کی باید بدونیم اینوسرلشکر محسن رضایی راست گفت آتش بس وقتی هست که ما در مورد همه چی به توافق برسیم.
@HamidJan17 April 2026Replying toآقای جلیلی!شما چرا کنشگری فعال برای جریانات داخلی ندارید؟اینهمه اتفاقات داخلی افتاده...۱۰ میلیون رای دهنده دارید ناسلامتی.
@Msj_ph17 April 2026یارو رهبر ما رو کشته بعد ما چهار تا از مسئولین اونها رو نباید بکشیم؟فکر کنم اگر ما زمان امام حسین بودیم یزید و میبخشیدیم این چه نوع حفاظت شخصیتها و چه نوع انتقام گرفتنه والله دیگه اینقدر نباید شل گرفتآقا نتانیاهو و ترامپ باید یکیشون و حتی بیشتر از این دو بایدحذف بشن وگرنه این جنگ تمامی نداره
@velayat6817 April 2026۴۴اُمین روزازحضورهرروزه مقابلوزارتخارجه❎به هدف پشتیبانی ازدیپلماسی اقتداردرانتقام،نابودیصهیون و...⬅️هرروزازساعت۱۰صبح تا۲۴⬅️خ فردوسی،تقاطع خ شهیدامیرعبداللهیانبزرگواران درهرساعتی ازبازه زمانی اعلام شده که امکان حضوردارندتشریف بیاورند#تنگه_احد_وزارت_خارجه #مذاکره_ممنوع#آتش_بس_ممنوع@IRIMFA