کشور ما الان دچار آشفتگی و ویرانی وکماکام شما مسئولین دارین با این کلمات و سخن های کاذب مقاومت ملت ایران رو نابود میکنید...شما مسئولین چرا صحبت کردن روان را فراموش کردید ؟چرا مثل ادم فضایی ها حرف میزنید نکنه دارید بهم دیگه کد های خاصی مدید که مردم نامحرم هستن نباید باخبر باشن ؟؟؟!!!!