به نظرت مشکوک نیست؟ 🤔🤔 فکر کنم از نحو عبری، در ترجمهی فارسی استفاده شده است..."جملات ارو" به هیچ وجه از یک نویسندهی فارسی زبان، صادر نمیشود...نوشتن عبارت "این جملهها را...."یا این جملات را...." اصلا کار سختی نیست!
iri@user17282802123617 April 2026Replying to andبه نظرت مشکوک نیست؟ 🤔🤔 فکر کنم از نحو عبری، در ترجمهی فارسی استفاده شده است..."جملات ارو" به هیچ وجه از یک نویسندهی فارسی زبان، صادر نمیشود...نوشتن عبارت "این جملهها را...."یا این جملات را...." اصلا کار سختی نیست!
@saeedsafari17 April 2026Replying to andممنون از دقت نظر و تذکر دوستان🙂هر شخصی جمله بندی مربوط به خودشو داره... همه ویراست های بنده دل نوشته خودم هست و از جایی کپی نمی کنم... بازم تشکر که وقت گذاشتین
@user17282802123617 April 2026Replying to andاستاد عزیز !! اصلا دقت نظری لازم نداشت!!! خیلی واضح و روشن نوشته های شما تهی از رعایت ابتدایی ترین قوانین، در آیین نگارش ادبیات پارسی است!! 🤦♂️🤦♂️
@saeedsafari17 April 2026Replying to andاستاد ادبیات فارسی!نیازی نیست در اینجا کتابی بنویسیم و صحبت کنیم. جملات باید روان و ساده باشه. اصطلاحا زبان محاوره باید استفاده بشه تا روان و ساده و قابل فهم باشد...کی گفته (ارو) عبری هست؟!!!!(ارو) همان محاوره (را) هست. عموم مردم نمیگن (مداد را بیاور) ... میگن مداد ارو بیار...
@user17282802123617 April 2026Replying to andخلاصه اگر میخوای بابت چیزی تشکر کنی، بابت "دقت نظر" نباشه دیگه!! این اختراع "ارو" رو هم به ثبت برسون استاد ادبیات مشکوک!! 🤦♂️🤦♂️
@saeedsafari17 April 2026Replying to andفکر کنم خیلی رفتی تو حس...توهم توطئه اسراییل داری!شما که این قدر مسلط روی ادبیات عبری هستی مشکوک تری!!!والا ما با اسراییلی های فارسی زبان تا به حال صحبت نکردیم تا ببینیم (ارو) بگن یا نگن!!! شک خوبه ها... ولی زیادیش هم باعث توهم میشه اخوی...
@Leileshokohi31 March 2026Replying toبدبخت، آخرش هم همین ظریف میتونه از این چاهی که کندید بیرون بیاردتون
@saeedsafari31 March 2026Replying toچاه؟!!کدوم چاه؟!اینکه ما دفاع کردیم در برابر حمله دشمن چاهه؟ظریف مارو تو چاه فاضلاب برجام انداخت ... چیزی دیگه مونده تقدیم آمریکا کنه؟!
@Leileshokohi31 March 2026Replying toعقل ندارید دیگه، وگرنه حالیتون بود همون برجام چند سال از جنگ دور نگهتون داشت، حالا هم طوری نشده، اینقدر بجنگید که کل خاورمیانه رو الحاق کنید به خاک ایران
@saeedsafari31 March 2026Replying toاگر ادب را رعایت کنید بهتره!برجام باعث شد ۱۱ تن اورانیوم و ۱۰۰ تن آب سنگین تحویل روسیه بدیم.اطلاعات نیروگاه ها و پتروشیمی و هسته ای تقدیم غرب کردیم که الان بانک اهداف حملات شده. رییس بانک مرکزی گفت هیچ چیزی از برجام به دست نیاوردیم. به ما حمله شده... ما کشور گشایی نکردیم. دفاع داریم می کنیم...
@Amirali_aghamohamadi31 March 2026Replying to andیادمه رییسی خدا بیامرز توو مناظره انتخاباتیش گفت امضای برجام یه دولت توانا میخواد که فقط کار منه . همین برجامی که میگی چاه فاضلابه ایشون میخواست امضاش کنه
@saeedsafari31 March 2026Replying to andبزرگوار برجام امضا شد!!! آمریکا ازش خارج شد...رییسی به صراحت گفت من با آمریکا مذاکره نمی کنم!!!لطفا جملات مستند ارایه بدین
@saeedsafari31 March 2026Replying to andشهید رییسی در مقابل عمل انجام شده قرار گرفته و میگه باید ایران با اقتدار طلب اشو از کشورهای مقابل بگیره. نه با ذلت و التماس به اروپا. ما تعهدات عملی خودمان را انجام دادیم. و در دولت روحانی التماس اروپا را می کردیم که تحریم ها را بردارد
@Amirali_aghamohamadi31 March 2026Replying to andفیلمشم فرستادم بازم قبول نمیکنی نه ؟؟ میگه من برجامو به عنوان یک قراردادی که رهبری هم تاییدش کرده قبول دارم .
@saeedsafari31 March 2026Replying to andقبول داشتن برجام ربطی به عدم مذاکره رییسی نداره. برجام قبلا امضا شده. ایشان میگه اجرای برجام نه امضا... باید دولتی باشه که مقتدر باشه... اجرای برجام یعنی مطالبه تعهدات مقابل ... چون ما به تعهداتمون عمل کرده بودیم و آمریکا زد زیرش. تحریم ها برداشته نشد
سعید صفری Replied
@saeedsafari31 March 2026Replying to andدوست عزیز ویدیوی ارسالی شما ربطی به جمله شما نداره!برجام توافق نامه ای بود ننگین و یکطرفه... در دولت روحانی امضا شد! ما ۱۱ تن اورانیوم و ۱۰۰ تن آب سنگین تحویل روسیه دادیم و بعد انجام تمام تعهدات آمریکا یکطرفه خارج شد! و هیچ عایدی برای ایران نداشت.
@Leileshokohi31 March 2026Replying toعقل ندارید دیگه، وگرنه حالیتون بود همون برجام چند سال از جنگ دور نگهتون داشت، حالا هم طوری نشده، اینقدر بجنگید که کل خاورمیانه رو الحاق کنید به خاک ایران
This post was deleted by the post author.
@saeedsafari31 March 2026Replying toبا فرض اینکه اکانت فیک و از طرف اسراییل نیستی جوابتو میدم. آدم مغزش سوت میکشه مال تو نیست. تو نه آدمی و نه مغز داری... درک امامزمان از فاضلاب ذهن تو بعیده
@M_Eteghadipoor30 March 2026Replying to andشما نمیتونی برای ۹۰میلیون ایرانی تعیین تکلیف کنی کهمن الان اطرافم حداقل ۲٫۰۰۰ نفر میشناسم که تفکرشون به این شکله میخواین چیکار کنین از مملکت بندازینشون بیرون؟
@saeedsafari30 March 2026Replying to andنمیدونستم سرنوشت ایران بزرگارو جامعه آماری ۲۰۰۰ نفری اطراف شما رقم میزنن!!!ملتی هم که زیر برف و بارون سی شب میان توخیابون حتما هوش مصنوعی اند؟!!!
@M_Eteghadipoor30 March 2026Replying to andنه عزیز من نمیگم طبق حرف این جماعت ۲۰۰۰نفری جلو برو که میگم تکلیف اینا چیه فرضکنید کل ملت ایران منهای این دو هزار نفر کفخیابونن این دو هزارنفر میگن ما نمیخوایم طبق این مردم کف خیابون جلو بریم برنامتون برای این دوهزارنفرچیه سواله دیگه
@saeedsafari30 March 2026Replying to andمن ۲۵۰۰ نفر میارم از داخل ایران که میخوان همجنس باز بشن... تکلیف اینا چیه؟ میگن ما نمی خوایم مطابق دین اسلام و فطرت انسانی عمل کنیم!!! برنامتون واسه این هم جنس بازهای مظلوم چیه؟ ۵۰۰۰ نفر هم میخوان کلا لخت بشن تو خیابون... زحمت بکشین برنامه اتون واسه اونا هم بگین!!!
@M_Eteghadipoor30 March 2026Replying to andاقای صفری شما جواب اون فرض رو بده اول بعدش من در جوابت بگم که حرف من دفاع امروز نیست اهداف شماست شما هدفتون فتح قدس و هرچیزیمیتونه باشه همسایه من هدفش این نیست اگر در راستای تحقق اهداف شما کشته شد چه جوابی براش دارید اونم ایرانیه و به اندازه شما از این خاک سهم داره
@saeedsafari30 March 2026Replying to andکی گفته هدف ما فتح قدسه؟!!!!گرفتن غرامت جنگ نابودی پایگاه های آمریکا جهت عدم تکرار حمله و حکمرانی بر تنگه هرمز تحت عنوان اختیار داشتن یک نقطه مهم انرژی این ها اهداف جنگه
@M_Eteghadipoor30 March 2026Replying to andاقا هدف غایی این جنگ رو نمیگم برادراقا اصلا باشه این اهداف رو حاضری امریکا برات محقق کنه اما به جاش چهارگوشه کشورت بمب اتم بزنه؟
@saeedsafari30 March 2026Replying to andبه نظرم یک مقداری روی سوالات فکر کنید. اساسا اشتباهه. فرض نابودی ایران با ادامه جنگ اشتباهه. ترس از بمب اتم همون سیاست نخ نمای اطلاح طلبان هستپایان بحث
@M_Eteghadipoor30 March 2026Replying to andandمشکل اینجاست که اصلا متوجه نیستی من بحثم دفاع امروز نیست اهداف بلند مدت شماستشما حاضرید برای تحقق اهدافتون با هرکشوری بجنگیدشاید من نخوامتکلیفچیه؟حاکمیت باید چیکارکنه
@saeedsafari30 March 2026Replying to andandاهداف جنگیعنی تضمین عدم تکرار جنگ... آتش بس سوری فایده نداره. نباید بگیم امضای کری تضمینه!!!تضمین ارو اهداف جنگمحقق می کنه و باعث میشه دیگه بهراحتی تکرار نشه. وگرنه بعد چند ماه دوباره حمله می کنن
@M_Eteghadipoor30 March 2026Replying to andandاقای صفری شما برای اهدافت مثلا فتح قدس محو اسرائیل شکست امریکای جنایتکارحاضری با تمام متحدین و خود این کشورا بجنگید ولی فرض بفرمایید من نمیخواماگر در راه هدف شما جان من از دست رفت تکلیف چیه؟
@saeedsafari30 March 2026Replying to andandبرای بار چندم عرض می کنم. هدف ما فتح قدس نیست!!!به ما حمله شده. آغازگر جنگ دوبار آمریکا و اسراییل بودن. ما داریم دفاع می کنیم و طوری باید بجنگیم تا بازدارندگی ایجاد بشه. تضمین بشه دیگه دشمن حمله نکنه