گفته میشود زمان تسکین دهندهی سوگ است. اما نه؛ زمان به هیچ چیز منجر نمیشود؛ تنها باعث میشود وجه عاطفی سوگواری بگذرد.خاطرات سوگواری- رولان بارت
@Saeidhakimi25 June 2025گفته میشود زمان تسکین دهندهی سوگ است. اما نه؛ زمان به هیچ چیز منجر نمیشود؛ تنها باعث میشود وجه عاطفی سوگواری بگذرد.خاطرات سوگواری- رولان بارت
@Saeidhakimi24 June 2025در حقیقت این را به شما میگویماگر دانه ی گندمی که روی زمین افتاده نمیرد، تنها میماند؛اما اگر بمیرد، محصول فراوان خواهد داد.انجیل به روایت سنجان، فصل ۱۲ آیه ۲۴
@Saeidhakimi21 June 2025
@Saeidhakimi17 October 2024اگر بتوانم دلی را از شکستن باز دارم،بیهوده نزیستهام.اگر بتوانم رنجی را بکاهم،یا دردی را مرهم نهمیا مرغکی رنجور رابه آشیانه باز آورم،حاشا حاشا، که بیهوده نزیستهام.امیلی دیکنسون