عطار نیشابوری، در مصیبت‌نامه، از زبان دیوانه آورده که نان، نام اعظم خداست؛«در قحطی نیشابور، چهل شبانه روز می‌گشتم، نه هیچ جایی صدای اذان شنیدم و نه درِ هیچ مسجدی را باز دیدم، فهمیدم نان، نام اعظم خدا و بنیادِ دین و مایه‌ی اتحاد مردم است.»روز عطار گرامی باد#وکیل_مردم
20:39 - 14 April 2025



1 Reply

Profile picture of ‌مجتبی جعفری‌
@qwer_123414 April 2025
Replying to
عطار باید امروز بود و می دید که چه بسیارند کسانیکه نان خدارا مضاعف می خورند و باز هم به او پشت می کنند!!