مدتهاست نمی نویسم و بیشتر میخوانم و میشنوم تا یاد بگیرم لیکن در این غوغایی که دشمن کارگردانی کرده و بازیگر از اوباش دارد تا ناراضی و عقده های فروخفته و ... و وطن و ناموس و اسلام در خطر است، یک جمله بنویسیم: ننگ بر سربازی است که بعد از کشته شدن هنوز گلوله ای داشته باشد. تا آخر خط هستیم ان شاء الله

