اول ک بگم الهی قربون تک تک شماها بشم🙂نزدیک ظهر بود مادرم هوشیاریش بهتر شد و چشماشو باز کردگوشیمو نشون دادم و گفتم مامان ببین دوستام برات دعا کردن🥺آروم و شمرده گفت:تشکر کن و بگو ب جای من شبا توی هیئت یا حسین بگن🥲
5dاول ک بگم الهی قربون تک تک شماها بشم🙂نزدیک ظهر بود مادرم هوشیاریش بهتر شد و چشماشو باز کردگوشیمو نشون دادم و گفتم مامان ببین دوستام برات دعا کردن🥺آروم و شمرده گفت:تشکر کن و بگو ب جای من شبا توی هیئت یا حسین بگن🥲
Replying toای بابا حتما نیاز ک بمونن ولی خوب بعدش بهبودی حاصل میشه دیگه صبور باشید گرچه میدونم حتی یه روز ماندن تو بیمارستان ادمو فرسوده می کنه.🤲🏻🥴