ترامپ: *اگر ژنرال سلیمانی حذف نمیشد ایران کار آمد تر وشایسته ترو جنگ سخت تر می شد.*سلیمانی یک نابغه بود...کسی که خودشو جر میده یه نفر بهش بگه نابغه ، ببین داره به کی میگه نابغه
اووووف 💯
19:13 - 10 May 2026

168 Views