نمیدونم چرا یه #چالش و ماجرای #اقتصادی می اومد نگران میشدم ولی الآن برا #نظامی ... ، اونوریا هنوز نزده ۲ تریلیون #دلار ضرر خورده #سهام #بورس شون ،، بقیه چیز ها بماند ،، ولی من هیچ حسی ندارم ، انگاری خیالم راحته #اسرائیل #ایران #غزه #فلسطین #مقاومت #اسماعیل_هنیه #تل_آویو #نتانیاهو
22:25 - 6 August 2024

885 Views