7 مرداد 1402
ما هم رفتنی شدیم دیگه...(:خوبی بدی دیدین حلال کنین،هر کسم مشکلی هست که میخواد مطرح کنه یا تو دلش مونده یا ازم ناراحته نصیحتی انتقاد سازنده ای هر چیزیییییی، تا فردا شب در خدمتم..(:حس می‌کنم خیلی وقتم توی گوشی هدر میره... میتونم از موقعیتم و سنم بهتر و در راستا و اهداف درست تری استفاده کنم..#ویرشت
اخه چرا همه میرن:(
18:19 - 8 مرداد 1402

40 Views