دقیقا،مااگرامروزنجنگیم اگر امروز فداکاری نکنیم فرزندان ما و نوه های ما بیشتر و سهمگین تر باید بجنگند و جان خود را برای ایران فدا کنند. ما هر کاری بود کردیم تا جنگ نشود حالا که وارد جنگ شدیم راهی جز فداکاری در حدی که دشمن را چنان پشیمان کنیم که دیگر فکر حمله به ایران هم به ذهنش خطورنکند نداریم

