کاش یه عکسم از مشت گره کرده آقا بیرون میومد. ما که حتی نمیتونیم برا مراسم تشییع بریم. با همون عکس روضه میگرفتیم😭کاش تو هرچندشهر یه مراسم تشییع میگرفتن. مثلا تبریز، شیراز تا شهرهای اطراف میتونستن برن.😔
@sh_gh7hسه تانکته دیگه۱_پزشکیان ازجیب باباش به سپاه نفت داده،یابیت المال؟۲_اگه فداکاری ومحافظت هوافضانبود،اصلا دولت میتونست نفت صادر کنه؟کی به کی بایدمنت بذاره؟۳_ازوقتی اومده هی میگه نبایدبین قومیتهافرق گذاشت،انگار که قبل ایشون یه قوم میخوردویکی تماشامیکرد.اینم از این.دم از وفاقی میزنه که بهش اعتقادنداره
@sh_gh4dکاش غیرتت راوقتی جلوی عراقچی رهبرعزیزتراز جانمان را تهدید کردندنشان میدادی.کاش وقتی امریکاجان رهبر وامام جدیدمان راتهدید کرد رگت می جنبید.برخورد قاطع وقانونیتان آنجابه"رهبر جایگزین می آید"خلاصه شد.مسئول زیربط هروقت پاسخ قاتلان رهبر رادادو ترامپ به درک واصل شدوقت می کندبه شکایت شماهم رسیدگی کند
@sh_gh4dمسئولین ایراندرخون مظلومان لبنان شریک نشوید.مُهربی غیرتی وبی شرفی رااز پیشانیتان فاصله دهید.سوراخ غربال آخرالزمان بزرگ شده،دانه درشتهارامی ریزد.ظهورراباسکوتتان به تاخیرنیندازید.دل امام زمان خون است.بیدارشویدکشتاروحشیانه امروز اسرائیل نتیجه چراغ سبزامریکا نیست،نتیجه پرچم سفیدمسئولین ایران است.