مقام رهبری درایران یک مقام رسمی سیاسی است.چراباید #رهبر_شهید و عزیزمان را برای تشییع، به خاک کشوری ببریم که حاکمیت رسمی اش،علی رغم حمایت ها و پشتیبانی های همیشگی #جمهوری_اسلامی،غالبا با ما نامهربان و با خصم ما همراه بوده است؟مدیریت میکردید،#شیعیان عزیز عراقی را در خاک خودمان میزبانی کنیم!#عراق

