ارزش ریالو برگردونید و حفظ کنید ما از شما صدقه کالابرگ و....نمیخوایم. تصمیم دارین قیمت کالابرگو بیشتر کنید که گرانی بیشتر بشه که باز ارزش پول ملی کمتر بشه. شما که اهل وفاق هستین یه بارم کارشناساتونو از جناح مخالف انتخاب کنید شاید بهتر بود. بالاخره وفاق که نباید فقط تو شعار باشه